"Šis ir mans 1972. gada "Plymouth Satellite", ko es tagad saucu par "Electrollite". Tas ir pilnīgi elektrisks. Pārbūve bija eksperiments, lai ar modernajām tehnoloģijām mēģinātu atdzīvināt vai saglabāt nākotnē vecās automašīnas," skaidroja auto pārbūvētājs Kevins Eriksons.
Vecā auto pārbūve ilga pusotru gadu, un tam tika izmantotas detaļas no avarējuša "Tesla" S modeļa. Mašīna tika nopirkta par 6500 dolāriem, pārveide izmaksāja 60 tūkstošus, tomēr īpašnieks atzīst, ka bija vērts pūlēties. Mašīnas jauda ir 636 zirgspēki, maksimālais ātrums – 250 kilometri stundā, bet ātrumu 96 kilometri stundā tas sasniedz trīs sekundēs.
Tikmēr eksperti norāda, ka šādas pārbūves kļūst aizvien populārākas. Viens procents no tīmeklī aptaujātajiem 25 tūkstošiem auto entuziastu ASV, Kanādā un Lielbritānijā atzina, ka veikuši transporta līdzekļu "elektrifikāciju". Tomēr šķēršļi, lai tas izvērstos vēl plašākā mērogā, ir ne tikai lielās izmaksas, bet arī sarežģītība, detaļu pieejamība, drošības apsvērumi, kas saistīti ar elektriskajām daļām un ilgais laiks, kurā izmaiņas rada pozitīvu ietekmi uz vidi.