Sadaļas Sadaļas

Kā labāk dzīvot

Atvaļinājuma piešķiršanas, noformēšanas un atvaļinājuma naudas aprēķināšanas kārtība

Kā labāk dzīvot

Dārza darbi jūnija sākumā: pēc bagātīgā lietus sastādīto vajadzētu mēslot

Mazkustīgums - būtiska pandēmijas blakne

Kā sajust un stiprināt dziļo muskulatūru. Treneres padoms

Lai saprastu, kā strādā dziļie muskuļi, jānoguļas uz muguras, jāuzliek plaukstas uz vēdera lejasdaļas un jāklepo, Latvijas Radio 1 raidījumā “Kā labāk dzīvot” ieteica fitnesa trenere, veselības sporta speciāliste Sintija Ozoliņa. Klepojot var sajust, ka vēdera lejasdaļā muskuļi  sasprindzinās, saraujas, taču, lai to panāktu, veicot fiziskus vingrinājumus, jāiegulda liels darbs.

Ozoliņa dalījās ar dziļās muskulatūras stiprinošu vingrinājumu: “Viens no klasiskākajiem vingrinājumiem būs, piemēram, balstā uz ceļiem jeb četrrāpus pozīcijā un, piemēram, pa diagonāli iztaisnojot labo roku un kreiso kāju, noturot mugurkaulu taisnā līnijā, ribas pievelkot pie sevis un turot viegli sasprindzinātu vēderu.”

Tāpat visi vingrinājumi, kas vērsti uz līdzsvaru, piemēram, stāvot uz vienas kājas un paceļot otru, – stiprina dziļo muskulatūru.

“Mājas apstākļos ne vienmēr tiekam līdz dziļajai muskulatūrai, jo tie ir muskuļi, kurus mēs nemaz tik izteikti nevaram saaktivizēt, bet tie strādā un dara savu darbu,” teica fitnesa trenere, iesakot veikt vingrinājumus visam ķermenim, strādāt pie to tehnikas un vērot pašsajūtu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Tautas sports
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt