Florists Alēns Vandens Bemdens pastāstīja, ka kompozīcijas radītas sirreālisma stilā: "Mēs izmantojam sirreālismu, kā arī dažādas Briseles tēmas. Svētā Miķeļa katedrāle, ziedu paklājs, "Atomiums", "Čurājošais puisēns". Šīs ir galvenās tēmas. Un tad diskusiju gaitā mums izdevās izveidot kaut ko, kas tieši tās nepārstāv, bet ir iedvesmas avots."
Beļģija ir pasaulslavenā sirreālisma pārstāvja Renē Magrita dzimtene, un lielā ar ziediem piepildītā pīpe ir tieša atsauce uz viņa 1929. gadā radīto gleznu "Attēlu nodevība".
Netieši šī mākslas virziena ietekme vērojama Briseles rātsnamā, kur figūras baltās kleitās uzbur kāzu ainas. Uzmanīgi ieskatoties, līgavu galvassegās iespējams ieraudzīt mazus putnus, kā arī citas detaļas. Māksliniece atzina, ka centusies radīt īpašu noskaņu.
Turpat netālu pie nosaukuma "Tā nav nāve" floristi uz koridora marmora grīdas novietojuši ar ziediem izrotātus zārkus. Citviet spilgts pretmetu paraugs ir cilvēku radīto dokumentu kaudzes un augi. Bet visuzkrītošāk fantāzijas lidojums parādās pagalmā, kur ar ziediem rotāti ziloņi atstāj aiz sevis puķu pēdas.