Ceļš uz savu uzņēmumu sākās no mājas virtuves, kurā ražoti pirmie svaigie makaroni: “Gatavoju mājās pastas un reizi nedēļā braucu uz Mārupi. Pie lielveikala bagāžniekā kastes saliku ar produkciju un katru garāmgājēju uzrunāju. Dienā, lai pārdotu 50 iepakojumus, ir jāuzrunā 350 cilvēki.”
“Ātri vien sapratu, ka dzīvot šitā varētu, nopelnīt tā var, bet vai es gribu visu mūžu braukt pie lielveikala tirgoties no bagāžnieka? Nu ne tak,” viņš piebilda.
Astoņus gadus Polītis nostrādāja dažādos restorānos, tostarp ēdināšanas uzņēmumos ārzemēs, taču šobrīd jau pats savā uzņēmumā “Pasta House” gatavo četru veidu svaigo makaronu pastu. Mēnesī uzņēmumā tiek saražots ap 300 kilogramiem pastas.
“Jau no sākuma bija sajūta, ka ir jātaisa kaut kas bez olas, lai, ja nu kas, mēs varam to tāpat pagrauzt. Tā tas produkts palika vegāns, tikai ar dārzeņiem,” stāstīja uzņēmējs.
“Labās ziņas ir tās, ka cilvēki kļūst arvien apzinātāki par to, ko lieto savā uzturā, jo uzturs ir tieši saistīts ar to, kā mēs jūtamies savā organismā, savā ķermenī, kādas domas domājam, vārdus runājam, lēmumus pieņemam un kādā vidē dzīvojam. Ja tu parūpējies par ēdienu, ēdiens parūpējas par tevi pašu,” viņš uzskata.
Polītis atzina, ka sākotnēji bijušas bažas par to, kā būs ik mēnesi atmaksāt aizdevumus, taču satraukums par to, vai viņa produktus pirks, nav bijis.
Skatoties nākotnē, uzņēmējs atklāja, ka vēlētos pēc iespējas samazināt produktu cenu, kas nozīmē nepieciešamību iegādāties automatizētas ražošanas līnijas, pasterizētājus, žāvētājus un citas papildu iekārtas.