Jebkādi piegādes termiņi un kvalitātes standarti patlaban starptautiskā līmenī ir atcelti un nav spēkā. Piegādes kavē arī sūtījumu sastrēgumi un rindas starptautiskajās tranzīta lidostās.
Latvijas Pasts pieņem sūtījumus nosūtīšanai adresātiem ārvalstīs un izsūta tos no Latvijas, tiklīdz tiek atrasts piemērots transportēšanas veids un maršruts uz konkrēto valsti.
Latvijas Pasts aicina klientus šajos ārkārtas apstākļos būt saprotošiem un rēķināties ar ilgāku pasta sūtījumu piegādes laiku, kuru precīzi noteikt visos gadījumos nav iespējams.
Lielākā daļa starptautisko pasta sūtījumu tiek piegādāti ar pasažieru lidmašīnām, kurās patlaban ietilpināmais pasta sūtījumu apjoms ir nepietiekams, tāpēc tiek meklēti visi cita veida piegādes ceļi, tostarp izmantojot arī sauszemes, ūdens un sliežu ceļus.
Piegādes aizkavē arī sūtījumu sastrēgumi un rindas starptautiskajās tranzīta lidostās, no kurām tos tālāk izsūta uz citām saņēmējvalstīm. Turklāt piegāžu nosacījumi, kas kavē sūtījumu savlaicīgu nonākšanu pie adresātiem, iespējami arī katrā individuālajā valstī. Minēto iemeslu dēļ jebkādi pasta sūtījumu piegādes termiņi un kvalitātes standarti patlaban starptautiskā līmenī ir atcelti un nav spēkā.
Sūtījumu kavēšanās attiecas uz visiem pasta sūtījumu veidiem. Prioritāri tiek piegādāti eksprespasta sūtījumi, taču arī šajā segmentā iespējama piegāžu aizkavēšanās.
Latvijas Pasts izveidojis speciālu biežāk uzdoto jautājumu–atbilžu sadaļu par uzņēmuma darbību ārkārtējā situācijā, kas pieejama uzņēmuma interneta mājaslapas www.pasts.lv Jaunumu sadaļā un regulāri tiek aktualizēta.
Savukārt jautājumos par konkrētu sūtījumu statusu Latvijas Pasts aicina sazināties ar Klientu centru: 27008001, 67008001, [email protected] vai rakstot Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos: twitter.com/latvijas_pasts vai facebook.com/latvijas.pasts.