Ekspertiem izdevās problēmu identificēt un atrisināt dažu stundu laikā, pakāpeniski atjaunojot pakalpojumus.
Tīkla problēmas bija saistītas ar negaidītu IP adrešu izdales sistēmas avāriju, kas divu stundu laikā tika novērsta. Šāda veida liela apjoma ietekmes avārijas izraisa ilgstošu sistēmu pārslodzi, kas prasa vairākas stundas, lai visiem klientiem pakalpojumu darbība tiktu atsākta pilnībā, paziņojumā medijiem skaidroja uzņēmums.
Tādēļ arī, vienlaikus lielam skaitam klientu mēģinot restartēt ierīces un sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, zvanot 177 vai dodoties uz mājaslapu, radās liels ienākošo pieprasījumu skaits, un tā rezultātā pārslodze, kas traucēja sazināties ar
“Lattelecom”, norādīja uzņēmums.
Naktī sistēmu darbība un pakalpojumu piegāde tika pilnībā atjaunota. Ja klientiem ir novērojami Interaktīvās televīzijas darbības traucējumi, “Lattelecom” lūdz restartēt ierīces.
“Traucējumu laikā ir iegūti arī sistēmu darbību raksturojošie tehniskie ieraksti, lai veiktu precīzāku analīzi un izstrādātu risinājumus, kas ierobežotu šādu incidentu iestāšanos nākotnē,” norādīts paziņojumā.