“Volvo” tehnoloģiju direktors Henriks Grīns informēja, ka 2030. gads izvēlēts, jo sabiedrībā pēdējos gados strauji pieaug pieprasījumu pēc automašīnām, ko darbina elektrība. Sākotnēji bija plāns nodrošināt, lai 2025. gadā puse no ražotajām mašīnām būtu elektroauto, bet pārējie – hibrīdauto, taču klimata faktors spieda izvirzīt ambiciozākus mērķus.
Kompānija arī plāno attīstīt neklātienes tirdzniecību, un jau drīzumā vairākus modeļus, tai skaitā jauno C40, varēs iegādāties tikai tīmeklī.
Tikmēr auto eksperti norāda, ka kompānijas plāni nepārsteidz. Pieprasījums pēc elektroauto strauji pieaug, un, piemēram, Norvēģijā šajā gadā elektroauto bija jau vairāk nekā puse no jaunajām pārdotajām mašīnām.