Kampaņa aicinās rūpīgi izvērtēt sociālo tīklu saturu un mācīties atšķirt apmaksātu saturu no neatkarīga, lai neuzķertos uz influenceru publikācijām, kurās ne vienmēr ir godprātīgi norādīts, ka tās ir apmaksātas.
Patērētāju tiesību centrs izveidojis mājaslapu “esireals.lv”. Tajā lietotājiem palīdzēt izvērtēt sociālās tīklošanas vietnēs publicēto saturu, bet influenceriem – saprast, kā savos ierakstos korekti atspoguļojamas atsauces par sadarbību.
Kampaņa izskanēs arī radio un televīzijā.
“Ir vairāki video, kuros patērētāji var apskatīties, kādēļ ir vērts pievērst uzmanību šiem influenceriem un viņu veidotajam saturam un kādām mirkļbirkām tomēr būtu jāparādās, ja šī informācija ir apmaksāta, ja tā ir reklāma vai kaut kādā citā veidā komerciāli veicināta,” norādīja PTAC pārstāve Sanita Gertmane.