Saistībā ar aviokompānijas pilotiem un stjuartiem piešķirtajiem atvaļinājumiem minētajā laika posmā ik dienu atcelti vairāki desmiti reisu. Galvenokārt atcelti reisi, kam bija jāizlido no Stanstedas lidostas Londonā, kā arī reisi no Romas, Briseles, Milānas, Barselonas un Dublinas.
"Ryanair" lēmums skar arī pasažierus no Latvijas. Saskaņā ar informāciju, kas publicēta aviokompānijas mājaslapā, "Ryanair" atcēlis šī rīta reisu no Stanstedas lidostas Londonā uz Rīgu, kā arī reisu, kam plkst.11.30 bija jāizlido no Rīgas uz Londonu.
Tāpat atcelts piektdien, 22. septembrī, plānotais reiss no Stanstedas lidostas Londonā uz Rīgu un no Rīgas uz Stanstedu, liecina aviokompānijas publicētais atcelto reisu saraksts.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Sanita Gertmane skaidro, ka, ja aviopasažieris par reisa atcelšanu ir informēts divas nedēļas iepriekš, tad patērētājam kompensācija saskaņā ar regulu nepienākas.
"Bet, protams, patērētājs var prasīt atmaksāt naudu par biļetēm vai arī ceļojuma maršruta pārplānošanu," teica Gertmane. "Pasažierim ir tiesības saņemt kompensāciju, ja aviopārvādātājs cilvēku nav informējis par lidojuma atcelšanu mazāk nekā septiņas dienas pirms paredzētā izlidošanas laika."