Pašlaik Jonass ir līderis pasaules čempionātā MX2 klasē, taču Serģis atturējās spriest, vai tik neprognozējamā sporta veidā latvietim izdosies noturēties virsotnē līdz sezonas beigām. Serģis atceras, ka pirmoreiz Jonasu ieraudzījis Ķeguma trasē motociklu testos un pieredzējušais meistars uzreiz saskatījis jaunieša talantu. Jonass bija ātrs un uzreiz pārliecinājis Serģi, ka var būt teicams braucējs.
Pēc savu sportista gaitu noslēguma Serģis vēlējies palīdzēt jaunajam talantam un runājis ar KTM pārstāvjiem un citiem sponsoriem, lai pārliecinātu par Jonasa spožo nākotni. Pašlaik Jonass ir paveicis daudz vairāk nekā kāds no viņa gaidīja, uzsvēra Serģis, kurš cer, ka MX2 klases līdera braukšanas meistarības līmenis nekritīsies.
Nākamajā sezonā Jonasu vairs netrenēs Evertss, kas iepriekš bija nozīmīgs faktors, lai Jonass piekristu sadarbībai ar KTM ne ar pašiem izdevīgākajiem nosacījumiem. Kopš abu sadarbības sākuma Jonass ir kļuvis par pavisam citu braucēju, atzina Serģis.
Evertss vēlējies Jonasu ņemt līdz uz "Suzuki", pret ko savukārt iebilda KTM. Serģis uzsvēra, ka Jonasam nākamajā sezonā būs cits treneris, kas arī būs pietiekami zinošs, lai palīdzētu jaunajam braucējam progresēt.
Pašlaik Latvijā ir pāris astoņus līdz deviņus gadus veci braucēji, kas ar vecāku un sponsoru atbalstu nākotnē varētu sasniegt tikpat augstu līmeni kā Jonass, sacīja Serģis, kurš ir arī Ķeguma trases direktors.