Ziņas vieglajā valodā 7. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 7. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 7. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Rīgā kāds vīrietis nogalinājis biroja darbinieku un nošāvies

Policija devās uz biroju Rīgā, Kandavas ielā.

Tajā bija miruši divi vīrieši.

Sākumā kāds vīrietis iegāja birojā un aicināja sev pazīstamu vīrieti iznākt gaitenī.

Tur uzbrucējs nošāva vīrieti un pēc tam nošāvās pats.

Policijas versija ir, ka starp abiem bija konflikts.

Uzbrucējam bija oficiāli reģistrēts ierocis.

Šis nav tipisks noziegums Latvijā.

Sākts kriminālprocess.

 

Ābrama vairs nevadīs Konkurences padomi

Skaidrīte Ābrama pametīs Konkurences padomes vadītājas amatu.

To viņa darīs pēc pašas vēlēšanās.

Amatu Ābrama atstās 15.aprīlī.

Ekonomikas ministrija sludinās jaunu konkursu Konkurences padomes vadītāja amatam.

Konkursā izvēlēto kandidātu jāapstiprina valdībai.

 

LIAA atrasts jauns direktors

Jaunais Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktors būs Kaspars Rožkalns.

Viņš uzvarēja konkursā un amatā stāsies 20.janvārī.

Viena no Rožkalna prioritātēm būs Latvijas atpazīstamība un konkurence ārzemēs.

Tikpat svarīgs būs atbalsts tehnoloģiju uzņēmumiem.

 

Revīzija: „Rail Baltica” varētu nepabeigt laikā

Baltijas valstis īsteno kopīgu dzelzceļa projektu „Rail Baltica”.

Tomēr to varētu nepabeigt laikā un tas varētu izmaksāt dārgāk.

Tā secināts revīzijā.

„Rail Baltica” kopuzņēmums „RB Rail” gan uzskata, ka projektu vēl var pabeigt plānotajā laikā.

Uzņēmums šogad ieviesīs rekomendācijas, bet nākamgad sapratīs izmaksas.

„Rail Baltica” paredz 870 kilometru garu dzelzceļu no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai.

Tas varētu izmaksāt 5,7 miljardus eiro.

 

Drūzmā Irānas ģenerāļa bērēs 40 bojāgājušie

Irānā notika ģenerāļa Soleimani bēres.

Viņu triecienā nogalināja Amerikas Savienotās valstis.

Bēru procesijā izcēlās drūzma.

Bojā gāja 40 cilvēki, ievainoti 213.

Tādēļ atlika Soleimani apbedīšanu.

Irāna draud atriebties par Soleimani nogalināšanu.

ASV ģenerāli nogalināja, jo vaino viņu daudzu ASV pilsoņu nāvē.

 

 

Zināmi "Lielās mūzikas balvas" nominanti

"Lielo mūzikas balvu" par mūža ieguldījumu saņems divi komponisti - Maija Einfelde un Pauls Dambis.

Balvas pasniegšana notiks Latvijas Nacionālajā operā un baletā 25.februārī.

Balvu pasniegs arī gada uzvedumam, gada jaundarbam, par izcilu sniegumu, par darbu ansamblī, kā arī gada koncertam, izcilai interpretācijai un gada jaunajam māksliniekam.

 

Pareizticīgie svin Ziemassvētkus

Otrdien, 7.janvārī, pareizticīgie svin Ziemassvētkus.

Latvijas pareizticīgo metropolīts Aleksandrs savā uzrunā aicināja mācīt bērniem labus tikumus.

Viņš arī aicināja ieaudzināt bērnus baznīcas dzīvē.

Metropolīts norāda, ka tas ir labs pamats, no kura bērnam veidot patstāvīgu dzīvi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti