Ziņas vieglajā valodā 3. martā

Ziņas vieglajā valodā 3. martā.

Ziņas vieglajā valodā 3. martā
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Bijušo Rīgas domes Ārtelpas un mobilitātes departamenta direktora p.i. tur aizdomās par kukuļa piedāvāšanu

Līdzšinējo Rīgas domes Ārtelpas un mobilitātes departamenta direktora pienākumu izpildītāju Jāni Vaivodu tur aizdomās par 50 000 eiro kukuļa piedāvāšanu.

Latvijas Televīzijas raidījums "De facto" šovakar ziņo, ka Vaivods naudu piedāvājis Rīgas mēra Viļņa Ķirša ("Jaunā Vienotība") biroja bijušajam darbiniekam, pašreizējam satiksmes ministra Kaspara Briškena ("Progresīvie") padomniekam Jānim Meirānam.

Kukuļošanas lieta saistīta ar zemesgabaliem pie lidostas, ko pirms diviem gadiem izsolīja Rīgas pašvaldība.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs neatklāj, kurai personai kukulis piedāvāts.

Apcietina visus trīs Okupācijas muzeja dedzināšanā aizdomās turētos

Apcietināti visi trīs Latvijas Okupācijas muzeja dedzināšanā aizdomās turētie.

Vakar tiesa apcietināja vīrieti, kurš naktī uz otrdienu muzeja direktores kabinetā iemeta degmaisījumu.

Šodien tiesa apcietināja arī abus pārējos iesaistītos – vīrieti un sievieti.

Policija pieļauj, ka šie cilvēki ienīst Latviju. Izmeklēšanā iesaistīts arī Valsts drošības dienests.

Krievijā turpina pieminēt opozīcijas līderi Navaļniju

Krievijā cilvēki jau trešo dienu noliek ziedus uz opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija kapa.

Navaļnijs nomira cietumā.

Viņa sabiedrotie uzskata, ka viņu noindēja.

Navaļnija nāvē vaino Putinu.

Navaļniju apglabāja Maskavā Borisovas kapsētā.

Arī šodien cilvēki stāvēja garā rindā, lai piekļūtu viņa kapam.

Krievu neatkarīgie žurnālisti publisko fotogrāfijas no kapsētas.

Tajās Navaļnija kaps ir kā ziedu kalns.

Ukrainas pilsētā Odesā – sēru diena

Odesā šodien ir sēru diena.

Naktī uz sestdienu Krievijas raidīts drons sagrāva daļu deviņstāvu mājas.

Glābēji divas dienas drupās meklē cilvēkus.

Ir atrasti desmit nogalināti cilvēki.

Viņu vidū ir trīs mazi bērni.

Glābēji uzskata, ka drupās aprakti vēl vairāki cilvēki, tāpēc upurus skaits varētu būt lielāks.

Krievija turpina uzbrukumus Ukrainai

Arī šodien Krievijas spēki turpināja uzbrukumus Ukrainas pilsētām.

Raķešu triecienā cietusi Hersona.

Trāpīts vismaz piecām daudzdzīvokļu mājām.

Pagaidām informācijas par cietušajiem nav.

Ukrainas spēki uzbrukuši pagaidu okupētajai Krimai

Ukrainas bruņotie spēki ar droniem uzbrukuši okupētajai Krimai.

Par dronu uzbrukumu ziņoja Krievija.

Krievija apgalvo, ka visi 38 droni ir notriekti.

Sociālo mediju lietotāji ziņoja, ka Feodosijas apkārtnē naftas bāzes tuvumā bija sprādzieni un dūmi.

Krievijas varasiestādes uz laiku slēdza Krimas tiltu.

Ēģiptē cenšas noslēgt pamieru starp Izraēlas un "Hamās" 

Ēģiptē notiek sarunas par uguns pārtraukšanu un pamieru Gazas joslā.

Sarunas notiek Ēģiptes un Kataras vadībā.

Uz sarunām ieradušies grupējuma "Hamās" pārstāvji.

Viņi žurnālistiem teica, ka pamiera noslēgšana esot atkarīga no tā, vai Izraēla pieņems viņu prasības.

Grupējums Hamās rietumvalstīs atzīts par teroristisku.

Kāda ASV amatpersona žurnālistiem ir sacījusi, ka Izraēla kopumā atbalsta iespējamo sešu nedēļu pamieru.

Pamiera laikā varētu atbrīvot daudzus Izraēlas ķīlniekus apmaiņā pret palestīniešu ieslodzītajiem.

Tramps uzvar vēl trīs ASV štatu priekšvēlēšanās

Bijušais ASV prezidents Donalds Tramps ir uzvarējis vēl trīs ASV štatu priekšvēlēšanās – Mičiganā, Misūri un Aidaho.

Līdz ar to viņš ir pārliecinoši vadībā cīņā par Republikāņu partijas nomināciju ASV prezidenta vēlēšanās.

No Demokrātiskās partijas par otro termiņu prezidenta amatā cīnīsies pašreizējais prezidents Džo Baidens.

Vēlētāju aptaujās neliels pārsvars ir Trampam.

Par viņu gatavi balsot 48% vēlētāju, bet par Baidenu – 43%.

ASV prezidenta vēlēšanas notiks novembrī.

Laika ziņas 4. martam

Latvijā gaidāms neliels mākoņu daudzums, bet rīt pēcpusdienā no dienvidiem tas pakāpeniski palielināsies.

Bez nokrišņiem.

Austrumu vējš 2–7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 0…-4°, austrumos -4…-6°.

Dienā +2…+7°.

Rīgā neliels mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Austrumu vējš 3–5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -1…-3°, dienā +5…+6°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti