Ziņas vieglajā valodā 27.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27.septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 27.septembrī
00:00 / 03:44
Lejuplādēt

Banku uzraugs pārbauda "Rietumu banku"

Banku uzraugs sācis pārbaudi "Rietumu bankā".

Pārbaude notiekot saistībā ar šajā bankā it kā atvērto kontu, lai vāktu naudu pašpasludinātajai "Doņeckas tautas republikai".

"Rietumu banka" jau pavēstījusi, ka tas neatbilst patiesībai.

 

Daļa patērētāju par elektrību maksās mazāk

No nākamā gada, iespējams, pazemināsies elektrības cenas noteiktai patērētāju grupai.

Tā pavēstījusi Ekonomikas ministrija.

Lielākie ieguvēji būšot uzņēmumi, kas patērē daudz elektrības.

Nedaudz cenas var pazemināties arī mājsaimniecībām ar vidēju elektrības patēriņu un atbilstošu pieslēguma jaudu.

 

Policija atklāj, kur atradīsies jaunie fotoradari

Valsts policija atklājusi iespējamās vietas, kur atradīsies 105 pārvietojamie fotoradari jeb ierīces, kas mēra ātrumu.

20 no tiem varētu atrasties galvaspilsētā.

Tāpat vairākus izvietos Rīgai tuvākajos novados.

 

Skolās varētu ieviest valsts aizsardzības mācību

Visiem vidusskolēniem un tehnikumu audzēkņiem, iespējams, tuvākajos gados būs obligāta valsts aizsardzības mācība.

Viņiem, iespējams, būs arī jāpiedalās vasaras militārajās nometnēs.

Vai tas tā tiešām būs, tas ir jālemj valdībai.

 

Šoible grasās atstāt Vācijas finanšu ministra amatu

Volfgangs Šoible atstās Vācijas finanšu ministra amatu un uzņemsies Bundestāga vadītāja pienākumus.

To aģentūrai "Reuters" atklājis kāds avots Kristīgo demokrātu savienībā.

Tikmēr laikraksts "Bild" ziņo, ka šo amatu Šoiblem piedāvājusi Vācijas kanclere Angela Merkele un viņš tam ir piekritis.

 

Rosina no Āfrikas un Tuvajiem Austrumiem uzņemt 50 000 bēgļu

Eiropas Komisija paziņojusi par jaunu plānu.

Tas paredz no Āfrikas, Turcijas un Tuvajiem Austrumiem nākamo divu gadu laikā uzņemt 50 000 patvēruma meklētāju.

Plāna mērķis ir novērstu migrantu došanos bīstamajā ceļā pāri Vidusjūrai.

 

"Ryanair" turpinās reisu atcelšanu līdz martam

Īrijas zemo cenu aviokompānija "Ryanair" paziņojusi, ka līdz martam plāno atcelt vēl vairāk lidojumu.

Tas ietekmēs aptuveni 400 000 pasažieru ceļojumu plānus.

Lidojumus kompānija esot spiesta samazināt, jo tai nepietiekot pilotu.

 

Vācijā aiztur vīrieti, kurš ar āmuru sadauzījis 24 auto

Vācijā aizturēts kāds vīrietis, kurš dusmu iespaidā vakar ar lielu āmuru sadauzījis 24 automašīnas.

Vīrieša ārdīšanās izbeigta, kad policija raidījusi brīdinājuma šāvienu.

Kāpēc vīrietis tā darījis, vēl nav noskaidrots.

Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

Laika ziņas

Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā gaidāms neliels mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Atsevišķos rajonos veidosies migla.

Pūtīs lēns austrumu vējš.

Gaisa temperatūra +3…+8 grādi, Kurzemē līča piekrastē +9…+12 grādi.

Dažviet zāles virskārtā salna līdz mīnus vienam grādam.

Rīt dienā būs daļēji mākoņains laiks.

Bez nokrišņiem.

Tāpat pūtīs lēns austrumu vējš.

Gaisa temperatūra +14…+18 grādi.

Rīgā naktī +7…+8 grādi, bet rīt dienā +16…+17 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti