Innusa stāstīja, ka zaudējumi ir, jo tiek nodrošināts aptuveni tikpat liels braucienu skaits kā ikdienā, bet braucēju skaits samazinājies no 450 000 dienā uz mazāk nekā 100 000 dienā.
Innusa stāstīja, ka zaudējumi nebūs kā vienkārši papildu izdevumi. ""Rīgas satiksme" jau veic lielus darbus, lai mazinātu izmaksas. Viena daļa mazināsies, apturot mikroautobusu satiksmi. Vēl arī cenu attīstība degvielas sektorā var nedaudz ietekmēt un samazināt izmaksas," stāstīja Innusa. Tas dod efektu, bet nespēj kompensēt pasažieru skaita kritumu. Uzņēmumā turpina domāt, kā samazināt izdevumus.
"Rīgas satiksmes" darbinieki nav atlaisti, bet viņi nav arī dīkstāvē, jo braucienu ir daudz, tikai pasažieru mazāk, jo jāietur divu metru distance. Par distances ievērošanu Innusa teica, ka tā nav tikai uzņēmuma atbildība, bet uzskata, ka situācija nav kritiska, nav tā, ka cilvēki ļoti pārkāptu noteikumus.
Vienlaikus Innusa norādīja, ka atbalsta risinājumu atcelt atlaides sabiedriskajā transportā daļai sabiedrības, piemēram, pensionāriem. Pēc Innusas teiktā, sākotnēji pēc aicinājumiem neizmantot sabiedrisko transportu pasažieru skaits mazinājās tikai nedaudz. "Tas parāda, ka šie ierobežojumi bija nepieciešami, jo pēc tiem pasažieru skaits saruka," norādīja Innusa.
KONTEKSTS:
Latvijā pirmoreiz Covid-19 vīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Vīrusa izplatības ierobežošanai 12. martā nolemts Latvijā izsludināt ārkārtējo situāciju, kuru 7. aprīlī nolemts pagarināt vēl par mēnesi – līdz 12. maijam. Ārkārtējās situācijas laikā noteikta virkne ierobežojumu un aizliegumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos.