Tagad autobusu šoferiem par to pašu algu darba laikā iekļauts arī pienākums pašiem reizi mēnesi uzkopt autobusus, un šoferi jokojot, ka viņu algas ir kā tirgus sievām, bet atbildība par pasažieriem lielāka nekā satiksmes ministram Uldim Augulim, stāstīja Rozentāle.
Uzņēmums apsaimnieko arī Bauskas autoostu, un tur pārmaiņas pamanījuši arī pasažieri. Tagad uzņēmums atteicies no autoostas apsardzes, norādot, ka notiekošo uzrauga videokameras. Taču iedzīvotāji zina teikt, ka ar kamerām vien nepietiek, jo uz notiekošajām nekārtībām, ko tās fiksē, neviens nereaģē, stāstīja Rozentāle.
SIA "AIPS" darbinieki kopš 2017. gada decembra ir Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un Transporta darbinieku arodbiedrības LAKRS biedri, izveidojot SIA "Aips" arodorganizāciju. Februārī arodbiedrība pauda darbinieku prasības darba devējam, un LAKRS ir saņēmusi uzņēmuma vadības atbildi un pašlaik lemj par protesta akcijām, informēja LAKRS.
Bauskas pasažieru pārvadātāju uzņēmums «Aips» pārdots Igaunijas akciju sabiedrībai «Hansabuss», jo gaidāmās jaunās prasības pasažieru pārvadātājiem prasītu pārāk lielus finansiālos ieguldījumus, kam līdzšinējie uzņēmuma īpašnieki nebija gatavi. Līgums noslēgts pērn jūnija beigās.
Igaunijas firma «Hansabuss» iegādājusies uzņēmumu «Aips», kas bez pasažieru pārvadājumiem nodrošina arī autobusu apkopes un remonta pakalpojumus. Igauņu īpašumā nonāca arī Bauskas autoosta.