Pagājušā gada nogalē tika dzelzceļa pārbrauktuve Ezera ielā tika slēgta, saniknojot kā vietējos iedzīvotājus, tā uzņēmējus. "Latvijas dzelzceļš" solīja izskatīt jautājumu un iespēju pārbrauktuvi tomēr atkal atvērt, bet šobrīd uz tās uzstādīti betona bloki. Iemesls pārbrauktuves slēgšanai bija 2017. gadā noslēgtā vienošanās starp "Latvijas dzelzceļu" un Rīgas domi, kas paredzēja pārbrauktuvi slēgt brīdī, kad būs izbūvēts pārvads un gājēju tilts pār sliežu ceļiem Rīga-Skulte.
Pārvadu pērn izbūvēja un arī pārbrauktuvi drīz vien slēdza. Tagad, lai no Ezera ielas nokļūtu centrā, ir jāveic aptuveni 6 kilometrus garāks ceļš, turklāt vairs nav iespējams izvairīties no sastrēgumiem.
"Latvijas dzelzceļa" pārstāve Līcīte piekrita, ka kopš 2017. gada, kad vienošanās par pārbrauktuves slēgšanu tika noslēgta, situācija ir mainījusies, un uz konkrētās pārbrauktuves vairs nenotiek tik intensīvi manevru darbi.
"Tas nozīmē, ka šai pārbrauktuvei ir iespējams pārkļūt pāri, automašīnām negaidot garas stundas, kad šie manevru darbi beigsies. Protams, mēs rīkojām šo publisko apspriešanu jeb sanākšanu ar vietējiem iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kur viņi pauda šo savu nostāju par apgrūtinājumiem un neērtībām, kas viņiem būtu, ja šo pārbrauktuvi pavisam slēgtu," pastāstīja Līcīte.
"Latvijas dzelzceļa" pārstāve apstiprināja, ka pārbrauktuvi ir plānots atkal atvērt ne vēlāk kā šī gada 1. martā.
"Mēs esam noteikuši šādu termiņu, lai izstrādātu projektu, tātad – rastu risinājumu šīs pārbrauktuves darbības atjaunošanai. Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada marta – ne vēlāk, kā 1. marta – šī pārbrauktuve atkal būs atvērta un darbosies līdzīgā režīmā, kā tas bija līdz šim – ar signalizācijas sistēmu. Tātad tā būs regulējama dzelzceļa pārbrauktuve," skaidroja Līcīte.