Pašlaik vilciens ceļā starp abām galvaspilsētām pietur arī Jelgavā, kā arī Lietuvas pilsētās Jonišķos, Šauļos un Kaišadorē.
Sākotnēji par jauno maršrutu bija ļoti liela interese, un pirmajās dienās visas biļetes tika izpirktas.
"Man radās iespaids, ka Lietuvā cilvēki pirmoreiz ieraudzījuši vilcienu, gluži kā pirms 160 gadiem. Tas tika pasniegts, it kā mēs būtu aizlidojuši uz Mēnesi," sarunā ar Ķēdaiņu novada laikrakstu "Rinkos Aikšte" ironizē Lietuvas dzelzceļnieku arodbiedrības "Solidaritāte" vadītājs Staņislavs Fedaravičs.
Tagad sākotnējā ažiotāža ir noplakusi, un izskan priekšlikumi, ka vilcienu varētu labāk piepildīt, ja tam būtu vairāk pieturu Lietuvas pusē.
Sevišķi lielu interesi par to izrāda Ķēdaiņu iedzīvotāji, bet līdzīgu vēlmi pauduši arī Jonavas un Radvilišķu iedzīvotāji.
Ķēdaiņi ir salīdzinoši liela pilsēta ar vairāk nekā 20 000 iedzīvotāju, taču Viļņas–Rīgas vilciens tajā nepietur. Tas piestāj Jonišķos un Kaišadorē, kas ir krietni mazākas pilsētas.
"LGT Link" pārstāvji skaidro, ka Kaišadore izraudzīta, jo tajā pasažieriem ir iespēja pārsēsties Viļņas–Kauņas vilcienā.
Uzņēmuma pārstāvji sākotnēji izteicās, ka varētu apsvērt jaunu pieturu izveidošanu, arī Ķēdaiņos, taču vēlāk atzina, ka pašlaik nekas tāds netiek plānots.
"LGT Link" pārstāvis Doms Jurevičs laikrakstam "Rinkos Aikšte" norādīja, ka pašlaik jaunas pieturas Viļņas–Rīgas maršrutā netiek plānotas.
Viņš skaidro, ka katra apstāšanās pagarinātu brauciena laiku par 4–5 minūtēm, un tas kļūtu mazāk pievilcīgs pasažieriem, kas ceļo starp Viļņu un Rīgu.