«Facebook» un «Instagram» lūgs atļauju lietotājiem mērķtiecīgas reklāmas adresēšanai

Piekāpjoties Eiropas Savienības (ES) regulatoru spiedienam, sociālo mediju gigants "Meta" otrdien, 1. augustā, paziņoja par nodomiem lūgt Eiropas Savienībā dzīvojošo "Facebook" un "Instagram" platformu lietotāju piekrišanu, pirms mērķtiecīgi adresēt viņiem reklāmu tiešsaistē.

Pašlaik "Facebook" un "Instagram" lietotāji sniedz savu piekrišanu šo reklāmu saņemšanai pēc noklusējuma.

«Facebook« un "Instagram" lūgs atļauju par reklāmām.
00:00 / 00:32
Lejuplādēt

"Šodien mēs paziņojam par plāniem mainīt juridisko pamatojumu, ko izmantojam, lai apstrādātu personu datus mērķtiecīgas reklāmas adresēšanai iedzīvotājiem ES, Eiropas Ekonomikas zonā un Šveicē," teikts "Meta" paziņojumā.

Uzņēmums arī norādīja, ka plašāka informācija par gaidāmajām izmaiņām būs tuvāko mēnešu laikā.

Iepriekš Īrijas Datu aizsardzības komisija mediju gigantam par nepareiza juridiskā pamatojuma izmantošanu personu datu apstrādei bija noteikusi 390 miljonu eiro naudassodu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti