Sāls raktuvju gids skaidroja: "Tā nav sāls no Himalaju kalniem, tā nāk no Pakistānas. Tāpēc mēs vēlamies, lai nosaukums "Pakistānas rozā sāls" tiktu izmantots visā pasaulē."
90 procentus no Pakistānā iegūtās rozā sāls eksportē kā izejmateriālu, bet pēc tam citās valstīs to apstrādā un fasē. Tirgojot gatavu produktu, var gūt lielākus ienākumus, tāpēc eksportētās sāls vērtība ir būtiski mazāka par zīmola starptautisko tirgus vērtību. Pirmais solis ir ģeogrāfiskās norādes un zīmola maiņa, bet vēlāk jādomā par produktu izgatavošanu.
Nozares pārstāvji lepojas, ka pasaulē otrās lielākajās Khevras sāls raktuvēs Pendžabas štatā neizmanto tehniku, kas var radīt piesārņojumu ar degvielu, tāpēc produkcijas kvalitāte ir augsta.
Unikālo vietu katru gadu novērtē ap ceturtdaļmiljons tūristu, un kalnrūpniecības uzņēmums kopā ar ASV partneriem jau izstrādājis Rietumu standartiem atbilstošas apstrādes rūpnīcas plānu.
Tomēr vietējie strādnieki un uzņēmēji ir skeptiski, jo, viņuprāt, peļņu tāpat "nosmels" lielie eksportētāji.