4. studija

Ūdens notekcauruļu tīrīšana

4. studija

Irmām un Marijām nepatīk, ka viesuļvētras nosauktas viņu vārdos

Kam pasūdzēties, ja izsauktais taksometrs neatbrauc?

Kam var sūdzēties, ja taksometrs neatbrauc solītajā laikā?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Rīgā ne vienmēr ir viegls uzdevums nokļūt no punkta A uz punktu B, tādēļ, lai nokļūtu kaut kur savlaicīgi, daudzi izmanto taksometru pakalpojumus, kas diemžēl ne vienmēr ir atbilstošā kvalitātē. Raidījums “4. studija” skaidroja, ko var darīt klients, ja  taksometrs neatbrauc solītajā laikā.

Raidījuma skatītāja Silva pastāstīja par savu pieredzi, kad  kādā rītā viņai bija jānokļūst darbā plkst.8.00 no rīta uz svarīgu sapulci. Viņa jau īsi pirms pulkst.7.00 izsauca “Eco taxi” uz plkst.7.30, un viņai atbildēja, ka mašīna būs 25 – 30 minūšu laikā.

“Plkst.7.25 jau devos uz ielas gaidīt savu taksometru, taču tā arī nesagaidīju. Vairākas reizes pati zvanīju un vaicāju, cik tālu ir mans auto. Dispečere tikai atbildēja, ka vēl nav brīvu mašīnu, vēl jāgaida utt. Vai nevarēja uzreiz mani informēt, ka visas mašīnas šajā laikā aizņemtas? Es būtu izsaukusi citas firmas taksometru. Paldies, Dievam, man ir saprotoša priekšniecība un tic, ka mani “uzmetis” taksis. Bet, ja mani atlaistu no darba, vai es nokavētu lidmašīnu? Kas tad man kompensētu zaudējumus?” vaicāja skatītāja.  

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijā, kuras biedri ir tikai 8 no pavisam 600 taksometru pakalpojumu sniedzējiem, iesaka vispirms vērsties pie konkrētās taksometru firmas vadības.

Asociācijas prezidents Ivo Ošenieks raidījumam stāstīja, ka Latvijā ir daudz firmu, kurās šoferis ir uzņēmuma vadītājs. “Tur šī komunikācija nesanāks labi, ja pats nebūs atbraucis. Taču, ja tā ir firma, kurai ir darba attiecības ar šoferiem, tur vadībai vajadzētu reaģēt uz sūdzību,” sacīja Ošenieks.

Kā nākamo soli asociācijas prezidents iesaka vēršanos pašvaldībā, kas izsniegusi komercdarbības licenci taksometru firmām – konkrētajā gadījumā Rīgas domē. Taču galvaspilsētas Satiksmes departaments  nekontrolē sniegtā pakalpojuma kvalitāti, bet gan licencei atbilstošo prasību ievērošanu.

Kā pēdējais cerību stariņš neapmierinātajiem klientiem ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, kurš nāk talkā ar savu juristu, kas strīdu palīdzētu risināt civiltiesiskā kārtā.  

Konkrētā stāsta galvenās vaininieka uzņēmuma “Eco taxi” vadība gan raidījumam apsolīja situāciju noskaidrot un pastāstīja, ka līdzīgas situācijas nav ikdiena, lai gan firmas mājaslapas viesu grāmatā ir līdzīgas sūdzības.

Lai arī Rīgā taksometra pakalpojumu sniedzēju ir daudz, esot brīži, kad automašīnu pietrūkst. Tiesa, Satiksmes departamentā apgalvo, ka takši uz izķeršanu nav darba dienu rītos, bet gan svētku dienās – pēc 18.noembra salūta un gadu mijas naktī. Turklāt tā saucamās pīķa  stundas neatbrīvo firmas no atbildības par sava pakalpojuma kvalitāti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti