Ziņas vieglajā valodā 30.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30.augustā

Apstiprina Nacionālo pretterorisma plānu
 

Valdība apstiprināja Nacionālo pretterorisma plānu.

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis skaidroja, ka katrai iesaistītajai iestādei attiecīgā draudu līmeņa gadījumā ir noteikti konkrēti pienākumi.


Vēlēšanu rīkošanai novirzīs vēl 600 000 eiro

Valdība vēlēšanu organizēšanai papildus novirzīs 600 000 eiro.

Centrālā vēlēšanu komisija naudu izmantos nākamā gada pašvaldību vēlēšanu organizēšanas e-pakalpojumiem.

Tas ļaus vēlēšanu kandidātiem pieteikties attālināti un elektroniski apkopot datus.


Atkāpies Francijas ekonomikas ministrs

Francijas ekonomikas ministrs Emanuels Makrons atkāpies no amata.

Iespējams, viņš plāno kandidēt nākamgad gaidāmajās prezidenta vēlēšanās.

Tas radījis saspīlējumu viņa attiecībās ar prezidentu Fransuā Olandu.

 

 Norvēģija izraidīs 15 000 migrantu

Norvēģija gatavojas izraidīt 15 000 imigrantu.

Viņiem atteikta patvēruma piešķiršana.

Pagājušajā gadā Norvēģijā reģistrēts 31 000 patvēruma pieprasījumu.

Trešdaļu no visiem patvēruma meklētājiem veido sīrieši.


Teleskops no Visuma saņem signālu

Radioteleskops no Visuma saņēmis spēcīgu signālu.

Tas pastiprinājis interesi zinātnieku vidū.

Signāls saņemts no zvaigznes, kas atrodas 95 gaismas gadu attālumā no Zemes.

Atklājumu plašāk apspriedīs 27.septembrī Starptautiskā astronautikas kongresa laikā Meksikā.

Rīgā piešķir jaunus nosaukumus ielām

Rīgā piešķirs nosaukumus vairākām jaunām ielām.

Pie Juglas ezera ielas nosauks dārgakmeņu vārdos.

Juglas ielas apkaimē būs Mežapurva iela, Dimantu iela, Opāla iela un Rubīnu iela.

Būs arī Skeletona, Bobsleja un Biatlona iela.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti