Sagatavots Rēzeknes domes atlaišanas likumprojekts
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija saskaņošanai nodevusi likumprojektu, kas paredz atlaist Rēzeknes domi.
Tās vietā varētu iecelt pagaidu administrāciju.
Ministrija norāda, ka dome veikusi prettiesiskas darbības, kas saistītas ar pašvaldības gan pērnā, gan šī gada budžetu.
Tāpat neesot pārliecības, ka šī dome spēs uzlabot pašvaldības finanšu situāciju.
Lai domi atlaistu, likumprojekts ir jāatbalsta valdībai un jāpieņem Saeimā.
Kā ziņots, iepriekšējā Rēzeknes mēra Aleksandra Bartaševiča no partijas "Kopā Latvijai" vadībā pilsēta nonāca smagās finansiālās grūtībās.
Irāna raidījusi uz Izraēlu lidrobotus un raķetes
Aizvadītajā naktī Irāna pret Izraēlu palaida 300 dronus un raķetes.
Lielāko daļu Izraēlai un tās sabiedrotajiem izdevās pārtvert.
Nepārtvertās raķetes trāpījušas dažās vietās, tai skaitā armijas bāzē dienvidos, un viens cilvēks ir ievainots.
Tā esot bijusi Irānas atbilde uz 1. aprīlī notikušo uzbrukumu Irānas vēstniecībai Damaskā.
Šajā triecienā Irāna apsūdz Izraēlu.
Daudzu valstu līderi, tostarp Latvijas, nosodījuši Irānas uzbrukumu Izraēlai.
G7 valstu līderi svētdien nosodījuši Irānas uzbrukumu Izraēlai un aicināja visas puses uz savaldību.
Arī NATO nosodījusi uzbrukumu un aicinājusi uz savaldību.
Izraēla paziņojusi, ka rūpīgi apsvērs turpmāko rīcību pēc Irānas veiktā uzbrukuma.
Iepriekš Izraēla solīja, ka gadījumā, ja Irāna uzbruks Izraēlai, tā savukārt uzbruks Irānai.
Latvijas Ārlietu ministrija stingri aicina Latvijas valstspiederīgos neapmeklēt Irānu un Izraēlu.
Tiem, kuri tur atrodas, iesaka izvērtēt iespēju pamest šīs valstis.
Ukraiņi notriekuši visus desmit Krievijas raidītos dronus
Ukraiņu karavīri aizvadītajā naktī notriekuši visus 10 dronus "Shahed", ko uz Ukrainu raidīja Krievija.
Krievija naktī arī apšaudīja Ukrainu ar četrām zenītraķetēm.
Arī dienas laikā turpinājušies Krievijas karaspēka uzbrukumi.
Raķete trāpījusi Dnipro pilsētai. Tur sabojātas vairākas ēkas un ievainoti vismaz 12 cilvēki.
Šopēcpusdien Krievija nometa aviācijas bumbu uz Očeretines pilsētu Doneckas apgabalā. Tur trāpīts piecstāvu ēkai.
No ēkas gruvešiem izcelts vienas sievietes līķis, bet vēl divi cilvēki guvuši ievainojumus.
Hersonas apgabalā Krievijas uzbrukumos bojāta ostas infrastruktūra un daudzas dzīvojamās ēkas, ievainoti pieci cilvēki.
Arī Limanā Harkivas apgabalā piedzīvotas smagas Krievijas apšaudes.
Latvijas 3x3 basketbola izlase izcīna olimpisko spēļu ceļazīmi
Latvijas 3 pret 3 vīriešu basketbola izlase šodien Honkongā nodrošinājusi ceļazīmi uz Parīzes olimpiskajām spēlēm.
Latvija izšķirošajā cīņā ar rezultātu 19 pret 14 pārspēja Austriju.
Latvija noslēdza kvalifikācijas turnīru bez zaudējumiem.
RSU/MSĢ volejbolistes kļūst par Latvijas čempionēm
Par Latvijas sieviešu volejbola čempionēm šodien kļuvušas "Rīgas Stradiņa Universitātes/Murjāņu Sporta ģimnāzijas" (RSU/MSĢ) volejbolistes.
Viņas ar 3-1 uzvarēja "Rīgas Volejbola skolas/Latvijas Universitātes" komandu.
Laika ziņas
Naktī daudzviet valstī līs.
Dažviet Vidzemē gaidāms arī slapjš sniegs.
Pūtīs rietumu, dienvidrietumu vējš – brāzmās līdz 15–19 metriem sekundē; piekrastē un vietām valsts rietumos līdz 20–24 metriem sekundē.
Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs stiprā vēja dēļ izsludinājis dzelteno brīdinājumu.
Gaisa temperatūra naktī 2…6 grādi.
Rīt daudzviet Latvijā līs un arī dienā gaidāmas stipras vēja brāzmas.
Gaisa temperatūra valstī būs no 4 līdz 10 grādiem.
Rīgā būs mainīgs mākoņu daudzums, naktī un no rīta palaikam līs.
Pūtīs brāzmains rietumu, dienvidrietumu vējš. Pēcpusdienā tas pierims.
Gaisa temperatūra naktī 4…5 grādi, dienā 6…8 grādi.
Laika prognoze 2. – labvēlīga.