Ziņas vieglajā valodā 23.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 23.oktobrī
00:00 / 04:50
Lejuplādēt

Rīgas stacijā atrasta nedēļu pazudusī sieviete ar zīdaini

Gandrīz nedēļu pazudusī māmiņa ar zīdaini ir atrasta.

Viņus atrada policija šodien Rīgas Centrālajā stacijā.

Māmiņa Laura Rošāne ar bērnu pagājušajā otrdienā izgāja no dzīvesvietas un neatgriezās.

Policija mēģina noskaidrot, kur mamma ar bērniņu visu šo laiku bija.

 

Valdības partijas vienojas nākamgad turpināt internātskolas daļēji uzturēt no valsts budžeta

Nākamgad internātskolas turpinās daļēji uzturēt no valsts budžeta.

Tā šodien pavēstīja Ministru prezidents Māris Kučinskis.

Viņš skaidroja, ka valdība daļēji finansiāli atbalstīs tās pašvaldības, kuru internātskolās mācās bērni no sociāli nelabvēlīgām ģimenēm.

Tādējādi pagarināts pārejas posms, lai tikmēr atrastu risinājumu.

Iepriekš valdība plānoja, ka internātskolas būtu jāuztur pašvaldībām.

 

Vairāki simti cilvēku protestē pret skolu pāreju uz latviešu valodu

Pie Izglītības ministrijas šodien notika protests pret ieceri pēc trim gadiem vidusskolās mācīt tikai latviešu valodā.

Pret šīm pārmaiņām protestēja vairāki simti cilvēku.

Viņi norādīja, ka vēlas saglabāt labas dzimtās valodas prasmes saviem bērniem un mazbērniem.

Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis ir pārliecināts, ka šīs pārmaiņas ir visas sabiedrības un valsts interesēs.

 

Šveicē 17 gadus vecs Latvijas pilsonis ar cirvi ievaino vairākus cilvēkus

Šveicē svētdienas vakarā 17 gadus vecs Latvijas pilsonis ar cirvi ievainoja vairākus cilvēkus.

Tas notika Sanktgallenes kanona Flumsas ciematā.

Latvijas jaunietis tur dzīvo.

Lai uzbrucēju aizturētu, policija viņu sašāva.

Policija uzskata, ka tas nebija terorisms.

Pagaidām nav skaidrs, kas jaunieti pamudināja uzbrukt cilvēkiem.

Šveices policija jau vasarā saņēmusi sūdzības par šī jaunieša uzvedību.

Tā vēsta Latvijas Ārlietu ministrija.

 

Uzbrucējs ar nazi "Eho Moskvi" redakcijā sadur programmas vadītāju

Maskavā radiostacijas "Eho Moskvi" ēkā šodien iebruka kāds vīrietis.

Viņš sadūra kaklā radio programmu vadītāju Tatjanu Felgengaueri.

Viņas dzīvībai briesmas nedraud, taču mediķi viņas stāvokli vērtē kā vidēji smagu.

Uzbrucēju pēc uzbrukuma aizturēja. Uzbrukuma iemesls nav skaidrs.

 

Pret Vācijas autobūves uzņēmumiem sāk jaunas izmeklēšanas par konkurences pārkāpumiem

Eiropas Komisija pret Vācijas autobūves uzņēmumiem sākusi jaunas izmeklēšanas.

Eiropas Komisijai ir bažas, ka vairāki Vācijas autoražotāji varētu būt pārkāpuši Eiropas Savienības noteikumus, kas aizliedz slepenas vienošanās.

Izmeklēšana saistīta ar vācu žurnālā "Der Spiegel" pausto informāciju, ka "Volkswagen" un "Daimler", kā arī "Audi", "Porsche" un "BMW" kopš 20. gadsimta 90. gadiem slepeni sadarbojušies automašīnu izstrādē, ražošanā un tirgošanā.

 

Rīgas ielas arī šoziem apsaimniekos 59 tehnikas vienības

Rīgas ielu uzturētāji ir gatavi ziemas sezonai.

Tā apgalvo Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Pilsētas ielas šogad tāpat kā pagājušajā gadā apsaimniekos 59 tehnikas vienības.

Kopš aukstā laika sākuma trīs ceļu uzturēšanas mašīnas jau dežūrē Rīgas ielās.

 

Naktī uz otrdienu gaisa temperatūra atkal noslīdēs zem nulles; vietām nedaudz snigs

Naktī Latvijā būs bez būtiskiem nokrišņiem.

Tomēr vietām var nedaudz, īslaicīgi snigt.

Dažviet veidosies migla.

Pūtīs mērens austrumu puses vējš.

Gaisa temperatūra gandrīz visā Latvijā noslīdēs zem nulles atzīmes un būs -2…-5 grādi, austrumos pat -7 grādi.

Vienīgi Kurzemes piekrastē siltāks. Tur būs -1…+3 grādi.

Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums. Bez būtiskiem nokrišņiem.

No rīta migla.

Gaisa temperatūra: +1…+5 grādi.

Laika tips: 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti