Uz Daugavpils šosejas noplūdusi ķīmiska viela
Uz Daugavpils šosejas no kravas automašīnas noplūdusi ķīmiska viela.
Tas noticis ceļu satiksmes negadījumā Daugavpils šosejas 134.kilometrā, Krustpils novadā, pie Spuņģēniem.
Noplūdusī ķīmiskā viela, visticamāk, ir slāpekļskābe.
Slāpekļskābe spēj noārdīt augu un dzīvnieku audus.
Koncentrēta slāpekļskābe ir ļoti kodīga.
Negadījuma vietā patlaban strādā atbildīgie dienesti. Ierobežota satiksme.
No tuvējās 300 metru apkārtnes evakuēti četri iedzīvotāji.
Valsts vides dienestam pagaidām nav skaidrs, cik daudz šīs vielas noplūda.
Ceļš šajā vietā varētu saglabāties slēgts vēl vairākas stundas.
LTV raidījums atklāj aplokšņu algu maksāšanu ēdināšanas uzņēmumā
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā "Tokyo City" maksā tā saucamās aplokšņu algas un nelegāli nodarbina studentus no Uzbekistānas un Bangladešas.
Tā apgalvo Latvijas Televīzijas raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" žurnālisti. Viņi šos pārkāpumus ir atklājuši.
Izmeklēšanā iesaistījies arī Valsts ieņēmumu dienests un Finanšu policija.
Jelgavas dome izsludina aizdomīgu iepirkumu
Jelgavas domes uzņēmums «Jelgavas autobusu parks» izsludinājis iepirkumu, kurā vēlas nomāt 44 lietotus autobusus.
Konkursā ietvertas daudzas prasības, kas liek domāt, ka iepirkums izveidots jau zināmam piegādātājam.
Tas ir pilsētas mēra Andra Rāviņa dēls Rihards Rāviņš.
Lietavas Latgalē mitējas
Latgalē lietavas mitējušās.
Taču plūdu situācija joprojām ir smaga.
Zemnieki uz laukiem nevar tikt. Laukus nav iespējams ne apart, ne apsēt.
Tas nozīmē, ka arī nākamais gads zemniekiem būs smags.
Izvirza apsūdzības Londonas metro teroristam
Pagājušajā nedēļā Londonas metro notikušā terorakta lietā policija piektdien, 22.septembrī, izvirzīja apsūdzības 18 gadus vecajam Ahmedam Hasanam.
Viņu apsūdz slepkavībā un sprādziena izraisīšanā.
Aizdomās par saistību ar šo lietu vēl trīs vīrieši arestēti, bet divus citus aizturētos ceturtdien atbrīvoja.
Sprādziens metro ievainoja 30 cilvēku.
Makrons paraksta darba tirgus reformas likumu
Francijas prezidents Emanuels Makrons piektdien, 22.septembrī, parakstīja likumu par darba tirgus reformām.
Šis likums izsauca plašus protestus.
Reformas ļaus uzņēmējiem vieglāk atlaist darbiniekus .
Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Spānija izvieto Katalonijā papildu policijas spēkus
Spānija izvietos Katalonijā policijas papildspēkus.
Tā piektdien, 22.septembrī, paziņoja Spānijas amatpersonas.
Policijas papildspēki paredzēti, lai uzturētu kārtību un iejauktos gadījumā, ja tomēr notiks referendums par reģiona neatkarību.
Katalonija iecerējusi 1.oktobrī rīkot referendumu par atdalīšanos no Spānijas.
Spānija to nevēlas pieļaut.