"Sākot no 1.februāra, klientu centros, kas atrodas ārpus Rīgas, klienti tiks apkalpoti trīs dienas nedēļā. Savukārt pārējā laikā VID darbinieki apstrādās dokumentus un veiks citus ar nodokļu nomaksu saistītus pasākumus. Tādā veidā tiks paātrināta visu iesniegto deklarāciju apstrāde," norāda VID pārstāve Evita Teice-Mamaja.
Paredzams, ka ārpus Rīgas VID nodaļas strādās pirmdienās no plkst.9 līdz plkst. 18, savukārt otrdien un ceturtdien no plkst. 9 līdz plkst. 17.
Būtiskais izmaiņas gaidāmas arī citu ārpus Rīgas esošo klientu apkalpošanas centru darbā. "Savukārt Rīgā VID nodaļās Talejas ielā un E.Smiļģa ielā saglabāsies apkalpošana piecas dienas nedēļā, taču nedaudz mainīsies darba laiks," pauž Teice-Mamaja.
Izmaiņas galvenokārt skars iedzīvotājus, kas nav saimnieciskās darbības veicēji, jo gan juridiskajām personām, gan saimnieciskās darbības veicējiem nodokļu pārskati VID jāiesniedz, izmantojot elektroniskās deklarēšanas sistēmu.