Attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība VID pakalpojumu klātienes pieteikšanai.
Turklāt ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt klientu apkalpošanas centrus klātienē. Tāpēc līdz ar līgumu termiņu beigām VID pārtrauc klientu pieņemšanu klātienē visos Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros, klātienes konsultācijas saglabājot vien tajās vietās, kur konsultanti strādā VID piederošajās telpās.
Līvāniem tuvākie klientu apkalpošanas centri, kur VID pieņem klātienē, ir Rēzeknē, Daugavpilī un Jēkabpilī.
Līvānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs turpmāk sniegs atbalstu iedzīvotājiem digitālo VID pakalpojumu saņemšanā – palīdzēs ar algas nodokļa grāmatiņas iesniegšanu un izmaiņu veikšanu tajā, iedzīvotāju gada ienākuma nodokļa deklarāciju iesniegšanu, elektroniskās deklarēšanās sistēmas EDS paroles iegūšanu. Sīkāk par pakalpojumu pieejamību zvanīt uz Līvānu klientu apkalpošanas centru (tel. 66954906, 25441441)