Šorīt pulksten 8 vienlaicīgi centrālē ienākuši 3774 zvani, līdz ar to savienojuma ar operatoru gaidīšanas laiks var sasniegt pat 10 minūtes vai arī zvans nepienāk, atzīst slimnīcas pārstāvji.
Zvanu centrā strādā visi operatori, tomēr visus ienākošos zvanus vienlaicīgi nav iespējams apkalpot, un slimnīca aicina pacientus zvanīt vairākas reizes pēc kārtas, atzīst slimnīcas pārstāve Lāsma Sīle.
"Jau no ļoti agra rīta - plkst.8, vēl agrāk, cilvēki jau centās sazvanīt, un šo zvanītāju skaits bija ļoti liels, pie 4000 zvanu vienlaicīgi," stāstīja Sīle, atzīstot, ka dienas laikā vienlaikus saņemto zvanu skaits samazinājies un vidējais savienojuma gaidīšanas laiks bijis septiņas minūtes.
Slimnīcas pārstāve aicināja pieteikties izmeklējumiem internetā slimnīcas mājsalapā, aizpildot tur pieteikuma formu.