Pašlaik „Latvijas autoceļu uzturētājs” uz valsts autoceļiem ar melno segumu labo tikai satiksmei bīstamās bedres. Pie pašreizējiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir grādos virs nulles un naktī - zem, bedru aizpildīšanas metode ir aukstā asfalta tehnoloģija. Satiksmei bīstamās bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem.
Kā skaidro ceļu uzturētāji, bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību līdz brīdim, kad bedres iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos un ar ierastajām tehnoloģijām.
Iestājoties siltākam laikam, kad diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5 grādiem, autoceļu uzturētāji sola sākt masveida bedru remontu uz melnā seguma valsts autoceļiem.
Šogad satiksmei bīstamās bedres salabotas gandrīz 7 150 kvadrātmetru platībā.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par pieciem centimetriem.
Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek labotas 24 stundu laikā, B klases - piecu diennakšu laikā, C klases - nedēļas laikā un uz D klases ceļiem labo divu nedēļu laikā.
„Latvijas autoceļu uzturētājs” aicina autovadītājus būt piesardzīgiem un izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu, kā arī ievērot lielāku distanci starp priekšā braucošiem transportlīdzekļiem, lai varētu savlaicīgi izvairīties no satiksmei bīstamām bedrēm.