Šlesera biedrība «nācijas izlīguma» reklāmas kampaņā ieguldījusi simtiem tūkstošu eiro

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem un 1 mēneša.

Ekspolitiķa Aināra Šlesera biedrība „nācijas izlīguma” reklāmas kampaņā ieguldījusi vairākus simtus tūkstošus eiro.

Šlesers Latvijas Televīzijas raidījumā „Viens pret vienu” atzina, ka pats kopā ar vēl diviem domubiedriem izveidojis biedrību „Nācijas izlīgums”, kas apmaksā šīs reklāmas.

Uz jautājumu, kādēļ reklāmas apmaksā nevis partija, bet biedrība, Šlesers vien noteica, ka partijas daudzi negrib finansēt.

„Lai popularizētu nācijas izlīgumu, es izveidoju šo biedrību, un gāju pie uzņēmējiem, piedāvāju savu redzējumu, kas būtu jādara, un viņi bija gatavi to atbalstīt,” sacīja Šlesers.

Viņaprāt, pēc rudenī gaidāmajām Saeimas vēlēšanām ir jāveido nācijas izlīguma koalīcija, proti, valdībā jāiesaista „Saskaņas centrs”.

Jau vēstīts, ka Šlesers pērn decembrī kļuva par partijas „Vienoti Latvijai” vadītāju. Savukārt janvārī Šlesers kopā ar vēl diviem partijas pārstāvjiem – Andri Pudānu un Mareku Zeltiņu – dibinājis biedrību „Nācijas izlīgumu”, kas sākusi intensīvu reklāmas kampaņu medijos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti