Cilvēkiem iepriekš bija vai nu jākāpj pa augšu, vai jārāpo pa leju, lai tiktu pāri sadalošajām margām un šķērsotu šoseju no pieturas. Vairākas pensionāres uzsvēra, ka tas ir pazemojoši, kā arī ir cilvēki, kuri to fiziski nespēj izdarīt.
Vietējā – Olaines pašvaldība – cilvēkos neklausījās, tāpēc "4. studija" vērsās uzņēmumā "Latvijas Valsts ceļi", kur apsolīja problēmu risināt līdz decembra beigām. Janvāra sākumā pāreja arī bija gatava.
"Tiešām neticēju, ka kaut kas tāds var arī notikt, ka mūs valstī cilvēku lūgumi pēc palīdzības tiek izpildīti. Liels paldies jāsaka "4. studijai", droši vien bez jūsu palīdzības man vienai nebūtu spēka to panākt. Un tik skaisti, es pilnīgi divas reizes tur izgāju turp atpakaļ, turp atpakaļ, jo tas bija tiešām skaisti. Tagad varu civilizēti tikt mājās, nerāpot," stāstīja vietējā iedzīvotāja Elizabete Bitēna-Birova.
Vienlaikus uz šosejas A8, kas savieno galvaspilsētu ar Jelgavu, joprojām paliek autobusu pieturas, no kurām nav iespējams normāli šķērsot šoseju. Proti, autobusu pieturas ir ik pēc pāris kilometriem, taču drošas gājēju pārejas – tikai lielākajās apdzīvotajās vietās. Gājēju drošība gan arī turpmāk palikšot tikai pašu ziņā, jo cilvēku šajās vietās esot pārāk maz, lai izveidotu dārgus, bet drošus divlīmeņu šķērsojumus.