Par VM valsts sekretāri izraudzīta kādreizējā ministrijas ierēdne Agnese Vaļuliene

Noslēdzies atklātais konkurss uz Veselības ministrijas (VM) valsts sekretāra amatu, un par tā uzvarētāju kļuvusi Agnese Vaļuliene, informēja Valsts kanceleja.

Agneses Vaļulienes līdzšinējā darba vieta ir Rīgas Psihiatrijas un narkoloģijas centrs, kurā viņa ieņem valdes locekles ar pārmaiņu vadības kompetenci amatu. No 2008. līdz 2022. gadam Vaļuliene strādāja Veselības ministrijā: no 2018. gada kā valsts sekretāra vietniece resursu un pārmaiņu vadības jautājumos, bet iepriekš kā Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta direktore.

Agneses Vaļulienes
Agneses Vaļulienes

Pirms tam konkursa uzvarētāja strādājusi Pārtikas un veterinārajā dienestā par Starptautisko projektu vadības daļas vadītājas vietnieci.

"Agnese Vaļuliene labi pārzina nozari un spēj pilnvērtīgi strādāt nekavējoties, tādēļ jau tuvākajā Ministru kabineta sēdē aicināšu kabinetu lemt par Vaļulienes apstiprināšanu Veselības ministrijas valsts sekretāra amatā," paziņojumā medijiem uzsvēra veselības ministrs Hosams Abu Meri ("Jaunā Vienotība").

Konkursa uzvarētāja Liepājas Pedagoģijas akadēmijā ieguvusi maģistra grādu pedagoģijas teorijā un vēsturē, savukārt Latvijas Universitātē ieguvusi tulka kvalifikāciju. Tāpat Agnese Vaļuliene apguvusi dažādas apmācības un kursus, piemēram, "Projektu vadības rīki" Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolā "RISEBA", "Agile, SCRUM un Kanban projektu vadība" Rīgas Tehniskajā universitātē un "Vadītāja loma veiksmīgu inovāciju veidošanā" starptautiskajā uzņēmumā "FranklinCovey".

Vaļuliene savā profesionālajā karjerā ir īstenojusi dažādus projektus. Kā trīs pēdējos no tiem VM minēja projektu "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi", projektu "Ārstniecības un ārstniecības atbalsta personu pieejamības uzlabošana ārpus Rīgas" un projektu "Ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikācijas uzlabošana".

Konkurss uz VM valsts sekretāra amatu norisinājās trīs kārtās. Pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēja iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību obligātajām prasībām. Konkursa otrajā kārtā pretendenti konkursa komisijai skaidroja savu motivāciju ieņemt amatu, atbildēja uz jautājumiem un izklāstīja savu redzējumu par nozares prioritātēm, to īstenošanu un galvenajiem nākotnes izaicinājumiem. Savukārt konkursa trešajā kārtā tika pārbaudītas tādas pretendentu vadības kompetences kā komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību veidošana un uzturēšana.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti