LSM.lv augustā audzējis auditoriju – līdz 741 000 lietotāju

Augustā uz pirmo vietu interneta vietņu apmeklējumā no visām ierīcēm pakāpies "Inbox.lv". Sabiedrisko mediju portāls LSM.lv saglabāja ceturto vietu, augustā audzējot auditoriju līdz 741 000 lietotāju, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais apmeklētāko vietņu tops. Salīdzinājumam jūlijā LSM.lv auditorija bija gandrīz 705 000 lietotāju.

Augustā apmeklētāko interneta vietņu topā otro pozīciju ieņem ziņu portāls "Delfi.lv", ko augustā apmeklējuši 844 000 lietotāju – par 5 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Jāatzīmē, ka auditorijas kritumu portāls uzrādījis CMP platformas maiņas rezultātā.

Trešajā pozīcijā augustā ierindojas portāls "Tvnet.lv" ar 787 000 lietotājiem, uzrādot auditorijas pieaugumu par 30 000 lietotājiem, salīdzinot ar datiem par jūliju. Savukārt ceturto pozīciju augusta topā ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls "Lsm.lv" ar 741 000 lietotāju.  

Augustā ar ievērojamu auditorijas pieaugumu – par 74 000 lietotāju – uz piekto vietu apmeklētāko vietņu topā pakāpies portāls "Jauns.lv", ko augustā no visām ierīcēm kopā apmeklējuši 698 000 lietotāju. Tikmēr uz pirmo pozīciju pakāpusies vietne "Inbox.lv", ko no visām ierīcēm kopā apmeklējuši par 10 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā – 858 000 lietotāju.

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm augustā uzrādījis portāls "Nra.lv", sasniedzot 589 000 lietotāju – par 79 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā, vienlaikus ļaujot vietnei topā pakāpties no 9. uz 8. vietu. Bez jau minētajiem ievērojamu apmeklētāju pieaugumu uzrādījis arī portāls "1188.lv", ko apmeklējuši par 45 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā – 581 000 lietotāju, bet par 38 000 lietotāju pieaugusi "Sportacentrs.com" auditorija – to augustā apmeklējuši 225 000 lietotāju, vietnei topā pakāpjoties no 20. uz 16. pozīciju.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu topā uzrādījusi vietne "Spoki.lv", ko apmeklējuši par 53 000 mazāk lietotāju – 220 000 lietotāju. Par 31 000 lietotāju sarukusi biļešu tirdzniecības vietnes "Bilesuparadize.lv" auditorija, augustā sasniedzot 209 000 lietotāju, bet par 19 000 lietotājiem mazāk pagājušajā mēnesī apmeklējuši reģionālo portālu "liepajniekiem.lv" – 216 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā. Bez jau nosauktajiem vēl tikai viens portāls – la.lv – augustā uzrādījis auditorijas kritumu par 10 000 lietotājiem, sasniedzot 592 000 lietotāju no visām ierīcēm augustā.

 

Apmeklējums no datoriem

Tāpat kā iepriekš, augustā topu apmeklējumā no datoriem atklāj "Google" ar 996 000 lietotāju, kas ir par 8 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā. Tikmēr video straumēšanas vietne "youtube.com" otrajā pozīcijā ar 648 000 lietotājiem uzrādījusi starp topa vietnēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu – par 30 000 lietotāju. Trešajā pozīcijā topā ir pašmāju "Inbox.lv" ar 570 000 lietotāju un auditorijas pieaugumu par 16 000 lietotājiem, bet ceturtais apmeklētākais portāls no datoriem augustā bija "Facebook" ar 515 000 lietotāju lielu auditoriju, kas sarukusi par 35 000 lietotājiem, salīdzinot ar jūliju. Top 5 augustā noslēdz vietne "Swedbank.lv" ar 405 000 lietotāju, kas ir par 50 000 lietotājiem mazāk nekā jūlijā.

Augustā topu pamet vietnes "Eparaksts.lv" un "Tet.lv", bet topa vietnēm pievienojas "salidzini.lv" ar 202 000 lietotāju topa 18. vietā un "kurpirkt.lv" ar 190 000 lietotāju topa 20. pozīcijā.

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, arī no mobilajām ierīcēm augustā topā ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījis portāls "Jauns.lv", ko no mobilajām ierīcēm – telefoniem un planšetdatoriem – apmeklējuši 662 000 lietotāju – par 75 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā, vienlaikus topā pakāpjoties no sestās uz ceturto pozīciju.

Ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījis arī sabiedrisko mediju ziņu portāls "Lsm.lv", ko augustā apmeklējuši par 45 000 vairāk lietotāju – 674 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, saglabājot trešo vietu topā.

Augustā topu atklāj portāls "Delfi.lv", ko no mobilajām ierīcēm un mobilās aplikācijas lietojuši 790 000 lietotāju – par 9 000 lietotājiem mazāk nekā jūlijā. Tam seko ziņu vietne "Tvnet.lv", uzrādot apmeklējuma pieaugumu par 27 000 lietotāju un sasniedzot 743 000 lietotājus. Tikmēr pirmo piecinieku noslēdz "Inbox.lv" ar 621 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, kas ir par 11 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm – par 79 000 lietotāju – uzrādījusi vietne "Nra.lv", ko apmeklējuši 554 000 lietotāju. Bez jau minētajiem ievērojamu auditorijas pieaugumu augustā uzrādījusi sporta jaunumu vietne "Sportacentrs.com", kas sasniegusi 167 000 lietotāju – par 44 000 vairāk nekā jūlijā, kā arī portāls "1188.lv", ko apmeklējuši par 42 000 vairāk lietotāju – 535 000 lietotāju no mobilajam ierīcēm.

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko kritumu starp vietnēm jūlijā uzrādījusi vietne "Spoki.lv", kā auditorija no mobilajām ierīcēm sarukusi par 50 000 lietotājiem (180 000 lietotāju). Tikmēr par 28 000 mazāk lietotāju augustā sasniegusi vietne "Bilesuparadize.lv" (160 000 lietotāji), bet "liepajniekiem.lv" auditorija augustā samazinājusies par 22 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm. Par 11 000 lietotāju mazāk augustā sasniedzis portāls "La.lv", ko no mobilajām ierīcēm apmeklējis 561 000 lietotāju. Topu pametis vecāku portāls "Mammamuntetiem.lv", bet pievienojusies vietne "Grani.lv", ar 155 000 lietotāju noslēdzot augusta topu.

Dati par mediju grupām

Augustā mediju grupu topu atklāj "Delfi mediju grupa", kas ar vietnēm "Delfi.lv", t.sk. "Calis.lv", "atverskapi.lv", "mansdraugs.lv", "tavsdarzs.lv", vietni "Bilesuparadize.lv", "Delfi TV", kā arī mobilo aplikāciju sasniegusi 881 000 lietotāju jeb 59% Latvijas interneta lietotāju un vienīgā starp grupām uzrādījusi auditorijas kritumu par 7 000 lietotājiem.

Pakāpjoties par pozīciju, otrā ir "TVNET grupa" ar vietnēm "Tvnet.lv" (t.sk. "Receptes.lv"), "Spoki.lv" un "Apollo.lv", kā arī statistiku par "Tvnet.lv", "Apollo.lv" un "Rus.tvnet.lv" aplikācijām, ko augustā apmeklējuši 873 000 lietotāju jeb 59% interneta lietotāju, uzrādot pieaugumu grupas līmenī par 28 000 lietotājiem. Tikmēr trešā ir "Inbox mediju grupa" ar vietnēm "Inbox.lv", "Pp.lv", "Xtv.lv", "Klab.lv", kā arī "Inbox.lv" mobilo aplikāciju, kas sasniegusi 872 000 lietotāju jeb 59% interneta lietotāju – par 8 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Uzrādot starp grupām skaitliski lielāko pieaugumu grupas līmenī – par 76 000 lietotāju – , uz ceturto pozīciju augustā pakāpusies "Rīgas Viļņi mediju grupa" ar vietnēm "Jauns.lv", t.sk. "Otkrito.lv" jeb "Rus.jauns.lv", "Rigasvilni.lv", "Zurnali.lv", kā arī "Jauns.lv" straumēšanu, ko augustā lietojuši 712 000 jeb 48% Latvijas interneta lietotāju.

Tikmēr, pakāpjoties par pozīciju, piektā augustā ir "TV3 mediju grupa", kas aptver datus par "Tv3.lv", "Topradio.lv", "Play.tv3.lv" video, "Topradio.lv" un "Starfm.lv" straumēšanu, kā arī "Tv3play.lv" aplikāciju, ar 695 000 lietotājiem un auditorijas pieaugumu grupas līmenī par 25 000 lietotājiem, bet grupu topu noslēdz "La.lv/ TV24" grupa ar 692 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietnes "La.lv", "Grani.lv", kā arī "Lrtv.lv" un "Tv24.lv", uzrādot auditorijas pieaugumu par 15 000 lietotāju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti