Internetveikals: Pieprasījums pēc mazās virtuves tehnikas audzis par 40%

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Krīzes laikā Latvijas iedzīvotāji vairāk laika pavada mājās, gatavojot ēdienu, un aktīvāk nododas dārza darbiem. Šādas tendences apliecina internetveikala “220.lv” pārdoto preču apjomi.

“220.lv” pārstāvis Sandis Romanovskis
00:00 / 01:19
Lejuplādēt

Kā Latvijas Radio pastāstīja uzņēmuma “220.lv” klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītājs Sandis Romanovskis, pēdējā laikā ir dubultojies maizes krāsniņu apjoms, bet pieprasījums pēc mazās virtuves tehnikas kopumā audzis par 40%.

„Nenoliedzami, līdz ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu ir mainījušies iedzīvotāju pirkšanas paradumi, kāpinot pārdošanas apjomus gan esošo, gan jaunu klientu vidū, jo iepirkšanās internetā ir viens no drošākajiem veidiem, kā sagādāt nepieciešamās preces. Analizējot sīkāk tendences, mēs redzam, ka esošā situācija, palikšana mājās, darbs un mācības attālināti ietekmē cilvēku paradumus, kas atsaucas uz pārdošanas datiem. Piemēram, šobrīd novērojam mazās virtuves tehnikas pieaugumu pārdošanā par 40%. Cilvēki nododas gatavošanai mājās. Pēc 220.lv pārdošanas datiem esam secinājuši, ka šim mērķim tiek iegādātas saimniecībā nepieciešamās preces.

Viena no pirktākajām virtuves tehnikas precēm ir maizes krāsniņas, kas šobrīd ir tendence ne tikai pie mums, bet arī visā pasaulē.

Pie mums 220.lv maizes krāsniņu pārdošanas apjomi ir auguši vairāk nekā divas reizes. Tai pašā laikā pieaug pieprasījums arī pēc citām praktiskām un mājsaimniecībā noderīgām lietām. Piemēram, gandrīz divas reizes ir pieauguši virtuves gaisa nosūcēju pārdošanas apjomi, tāpat pieprasījums pēc augļu žāvēšana ierīcēm. Dati arī uzrāda, ka gandrīz divas reizes vairāk pērk tosterus, pankūku pannas, vafeļu pannas, kas, visticamāk, liecina par to, ka mājsaimniecībās ne tikai eksperimentē ar jauniem kulinārijas šedevriem, bet arī gatavo, iesaistot bērnus. Līdzās mazajai virtuves tehnikai pieprasījums ir kāpis arī pēc ūdens filtriem, ko var skaidrot ar iedzīvotāju vēlēšanos samazināt fasētā ūdens patēriņu,” pastāstīja Romanovskis.

Internetveikala pārstāvis arī minēja, ka līdz ar pieaugušo pieprasījumu piegāde uz mājām aizņem ilgāku laiku.

Arvien vairāk cilvēku krīzes laikā ķērušies pie maizes cepšanas pašu mājās -  to apliecina ne tikai nozares ekspertu vērojumi un tirgotāju dati, bet arī novērojumi sociālajos tīklos. Daži pērk maizes krāsniņas, bet citi cepšanai izmanto parastās krāsnis.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti