Prasību tiesā bija iesniedzis pasažieris, kurš bija pasūtījis taksometru ar “Bolt” lietotnes palīdzību. Pasažieris norāda, ka automašīna bija skaidri marķēta ar “Bolt” logo. Brauciena laikā noticis ceļu satiksmes negadījums, kurā pasažieris guvis nelielas traumas.
Pasažieris vērsies pie “Bolt” ar prasību izmaksāt viņam kompensāciju, bet uzņēmums atteicies to darīt, paužot viedokli, ka kompensācija esot jāprasa no konkrētās automašīnas vadītāja, nevis “Bolt” kā uzņēmuma. “Bolt” apgalvo, ka esot tikai starpnieks darījumā starp pasažieri un taksometra vadītāju, kas paši vienojas par brauciena noteikumiem.
Cietušā advokāts Tarvo Lindma nepiekrīt šādai nostājai. “Mēs detalizēti pamatojām un pierādījām tiesai, ka klients ar lietotnes palīdzību noslēdz vienošanos tieši ar “Bolt” un visus svarīgākos brauciena nosacījumus nosaka “Bolt”, nevis taksometra vadītājs.
Piemēram, daudziem varbūt nemaz nav zināms fakts, ka taksometra vadītājs, pieņemot pasūtījumu, nemaz nezina, uz kurieni klients vēlas doties, bet “Bolt” to zina,” laikrakstam “Postimees” stāsta cietušā advokāts.
Tiesa apmierināja šo prasību un nolēma, ka cietušajam pienākas 1152 eiro kompensācija no uzņēmuma “Bolt Technology”. Uzņēmums nepiekrīt šim spriedumam un nolēmis to pārsūdzēt.