40% lietuviešu joprojām gatavi pirkt Krievijas tirgū strādājošu firmu ražojumus

Četri no desmit Lietuvas iedzīvotājiem ir gatavi iegādāties Krievijas tirgū joprojām strādājošo uzņēmumu ražojumu. Tā liecina pēc Lietuvas sabiedriskā medija pasūtījuma veiktās aptaujas dati.

Savukārt šādu uzņēmumu ražojumu noteikti nepirktu 45% aptaujāto. Jāatzīmē, ka viens no Lietuvas pārtikas produktu ražotājiem "Vičiūnų grupė" turpina darboties Krievijā.

Aptaujas dati liecina, ka Krievijas tirgū strādājošo uzņēmumu produkciju vairāk noskaņoti iegādāties vīrieši nekā sievietes, cilvēki vecumā virs 50 gadiem, cilvēki, kuru ikmēneša ieņēmumi ir 1100 līdz 2000 eiro, lielpilsētu iedzīvotāji, kā arī tie, kuri pēc tautības nav lietuvieši.

Lietuvas sabiedriskā medija uzrunātie eksperti norāda, ka šādu attieksmi veicina lētākas produktu cenas, kā arī sabiedrības izglītotības trūkums jautājumā par notikumiem Ukrainā un pašu tirgotāju interese pārdot šo uzņēmumu preces.

Aģentūra BNS vēsta, ka lielākie vairumtirgotāji Lietuvā ir sākuši samazināt sadarbību ar produktu zīmola "Viči" īpašnieku "Vičiūnų grupė".

To jau tagad dara "Rimi" un "Lidl", savukārt tiesībsargājošo iestāžu atzinumu gaida "Maxima" un "Iki".

"Norfa" veikalu īpašnieks BNS norādīja, ka lēmuma pieņemšanā vadīsies pēc klientu paradumiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti