Būvniecības laikā autovadītāji periodiski jaunos ceļus varēja izmantot atsevišķi, bet no trešdienas, 8. novembra, pēcpusdienas tie tiks atvērti satiksmei kā vienota ceļu sistēma.
Satiksme turpmāk tiks organizēta lokveidā.
Brauciens uz lidostu vedīs pa ceļu L1, kas sākas tūlīt aiz regulējamā krustojuma un ļauj autovadītājiem piekļūt tieši pie lidostas termināļiem un P3 un P4 ilgtermiņa stāvvietām. Savukārt satiksme no lidostas uz Rīgu vedīs taisni pa jaunizbūvēto L2 ceļu.
Abi jaunie ceļi izbūvēti ar divām braukšanas joslām katrā virzienā, lai uzlabotu drošību un veicinātu vienmērīgu satiksmes plūsmu. Paredzams, ka šis stratēģiskais plānojums novērsīs sastrēgumus un nedaudz saīsinās ceļā pavadāmo laiku.
Šis ir nozīmīgs solis "Rail Baltica" lidostas stacijas būvniecības posmā, lidostas attīstībā un pieejamībā. Satiksmes organizācija uz un no lidostas, kādu redzam šodien, ir galējā, tādējādi iezīmējot ievērojamu būvniecības progresu.
"Rail Baltica" stacijas un saistītās infrastruktūras izbūvi pie Rīgas lidostas veic starptautiska apvienība "B.S.L. Infra", kuru veido Austrijas uzņēmums "Swietelsky AG" un Latvijas būvniecības uzņēmumi – SIA "Binders" un AS "LNK Industries", pasūtītājs – "Rail Baltica" nacionālais ieviesējs Latvijā SIA "Eiropas Dzelzceļa līnijas".
Šī projekta finansējumu 81–85% robežās nodrošina Eiropas Savienības (ES) infrastruktūras savienošanas instruments, bet atlikušo daļu – Latvijas valsts budžeta līdzekļi. ES atbalsta saņēmējs un projekta īstenotājs – Satiksmes ministrija.