SOK apstiprināja, ka puses panāca finanšu vienošanos par sadarbības tūlītēju pārtraukšanu. "Mēs saprotam, ka "McDonald's" plāno koncentrēties citām biznesa prioritātēm," paskaidroja SOK mārketinga direktors Timo Lumme.
"McDonald's" bija viens no 13 augstākā līmeņa sponsoriem, līgums ar kuriem bija spēkā arī uz 2018.gada Phjončhanas ziemas olimpiskajām spēlēm un 2020.gada Tokijas olimpiskajām spēlēm.
Olimpiskā sponsora statusā "McDonald's" bija kopš 1976.gada.
SOK informēja, ka plāno pārskatīt sponsoru kategorijas, nevis meklēt "McDonald's" tūlītēju aizstājēju. "McDonalds'" bija olimpiskais sponsors ēdināšanas pakalpojumu kategorijā. Uzņēmums saglabāja vietējā sponsora līgumu 2018.gada ziemas olimpiskajās spēlēs un lokālas mārketinga tiesības Dienvidkorejā.