STARD noteikti gribētu turpināt sadarbību ar Baumani, lai attīstītu iesāktās lietas. Arī viņš pats plāno turpināt autosportista gaitas, bet grib tikt rūpnīcas komandas mašīnā, lai regulāri cīnītos finālā. Interese no komandām ir, piebilda Jānis.
Paralēli sportista gaitām Baumanis arī mācās augstskolā uzņēmējdarbības vadību un strādā ģimenes uzņēmumā, kas nodarbojas ar kokapstrādi. Galvenais pašlaik viņam tomēr ir autosports, un Baumanis sevi vairāk sauc par rallijkrosa braucēju, lai gan sporta un darba proporcijas ir 50:50.
Konkurence rallijkrosā ir pieaugusi, un pēc rūpnīcu komandu iesaistīšanās konkurēt kļūst arvien grūtāk, uzsvēra Baumanis. Ražotāji nodrošina vairāku desmitu inženieru ieguldījumu vienā projektā, bet citās komandās viss personāls kopā ir mazāks. Aizvadītās sezonas gaitā Jāņa rezultāti uzlabojās pēc jauna inženiera piesaistīšanas komandā. Katrā trasē ir nepieciešami specifiski regulējumi, un daudzi šķietami sīkumi ir ļoti svarīgi, pastāstīja autosportists.
Par ļoti svarīgu faktoru panākumu gūšanai Baumanis uzskata stabilitāti. Nākamgad tehniskie noteikumi pasaules čempionātā vēl nemainīsies, bet būtiskas izmaiņas gaidāmas 2019.gada sezonā, kas līdzsvaros spēku samēru. Rallijkrosa čempionāts jau ir kļuvis daudz spēcīgāks arī organizatoriski.
Iespējams, ne pārāk tālā nākotnē redzēsim pasaules čempionātā startējam divus brāļus Baumaņus. Pagaidām Artim Baumanim vēl nepieciešama lielāka stabilitāte braukšanā ar priekšpiedziņas automašīnām. Jānis saka, ka brālis drīzumā varētu startēt "Supercar" klasē Eiropas čempionātā, bet ielēkt uzreiz pasaules čempionātā un braukt pusfinālā būtu sarežģīti.