Baumanis labprāt pats brauktu ar elektroauto, ja vien būtu tāda iespēja. Viņš ir pārliecināts, ka tas ir tikai laika jautājums, līdz elektroauto arī Latvijā iegūs satiksmē lielāku īpatsvaru.
"Tā ir mūsu nākotne, pie tā ir jāpierod, gribam vai ne," elektroauto nākotnes perspektīvas raksturoja Latvijas rallijkrosa pilots.
Baumanis atzina, ka Latvijā pagaidām ir tikai nepilni pāris simti elektroauto, bet Norvēģijā tādu jau ir desmitiem tūkstošu. Pasaules rallijkrosa čempionāta vicelīderis Norvēģijas pilots Andreass Bakeruds intervijā Latvijas Televīzijā teica, ka ir grūti prognozēt, ko nākotne nesīs, taču planēta mainās un mainās arī autoindustrija, tādēļ elektroauto jau ir tuvāk, nekā šķiet.
Jānis Baumanis un Andreass Bakeruds par elektroauto nākotni
Sacīkšu elektroauto Baumanis jau ir izmēģinājis un atzīst, ka tas daudz iespaidīgāk, nekā braukt ar rallijkrosa "Supercar" klases automašīnu. Elektroauto ir neierasti, ka maksimālā jauda ir pieejama visu laiku, paskaidroja pilots.
Par elektroauto attīstību "Stard" komandā atbildīgais bijušais rallija braucējs Manfrēds Štols intervijā Latvijas Televīzijai teica, ka jau pirmdien, 16. septembrī, interesenti var iegādāties rallijkrosam piemērotu elektroauto. Spēkrata aprīkošanai ar elektropiedziņu nepieciešamais komplekts maksā 195 000 eiro, bet gatavu sacīkšu auto var pasūtināt par 357 000 eiro.
Savukārt sporta un citu pasākumu rīkošanas starptautiskā uzņēmuma IMG viceprezidents Pols Belamijs intervijā Latvijas Televīzijai uzsvēra, ka autosports piedzīvo lielākās pārmaiņas pēdējos 60-70 gados. Rallijkrosā startē mašīnas, kas vizuāli ir līdzīgas ielas auto, tādēļ likumsakarīgi, ka arī sacīkstēs parādīsies spēkrati ar elektrisko piedziņu, paskaidroja Belamijs, kura pārstāvētais uzņēmums ir iesaistīts pasaules rallijkrosa čempionāta rīkošanā.