Parīze vēlas kļūt par velobraucējiem draudzīgu pilsētu, tāpēc nākamajā gadā plānots ieviest zonu bez automašīnām un no šī mēneša sākuma aizliegta e-skrejriteņu noma. Velo infrastruktūrā līdz 2026. gadam plānots ieguldīt 250 miljonus eiro, un izstrādāts centralizēts plāns.
To novērtē iedzīvotāji, un kāda patlaban Londonā dzīvojoša parīziete norādīja, ka dzimtenē labprāt īrētu velosipēdu, lai dotos ciemos, bet Londonā draugiem to neieteiktu.
Arī Londonā pieaug velobraucēju skaits un investīcijas ir pat lielākas. Taču tas notiek decentralizēti, rajonu līmenī, un neveidojas vienota celiņu struktūra. Līdz nākamā gada maijam pagarināts e-skrejriteņu projekts, un līdz šim veikti jau divi miljoni braucienu.
Arī iedzīvotājiem nav lielu pretenziju, ja tie nebrauc pārāk ātri. Katrai pilsētai ir sava pieeja, un eksperti ir vienisprātis, ka galvenais uzdevums katrā gadījumā ir panākt pareizo līdzsvaru starp ilgtspējīgām inovācijām un drošību.