Ziņas vieglajā valodā 19. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 19.oktobrī.

Ar gripu saslimuši jau pieci cilvēki

Pēdējās divās nedēļās Latvijā pieci cilvēki saslimuši ar gripu.

Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Pagājušajā nedēļā arī vairāk nekā 1000 cilvēku saslimuši ar augšējo elpceļu infekcijām.

Visvairāk ar šādam infekcijām slimo bērni līdz četru gadu vecumam.

Latvijā pret gripu potējas mazāk nekā 1% iedzīvotāju.

 

Darījumu ar banku «Citadele» vēlreiz atzīst par neveiksmīgu

Banka „Citadele” pārdota par zemāku cenu nekā bija iespējams.

Tā liecina jau otrais Valsts kontroles ziņojums.

To pašu secināja arī parlamentārās izmeklēšanas komisija.

Atbildīgos par to neviens nemeklēs.

Tā norāda amatpersonas.

„Citadele” pārdota par 25 līdz 75 miljoniem eiro lētāk, nekā ir vērta.

Bankas pārdošana ir arī novilcināta.

Tā liecina Valsts kontroles ziņojums.

Banka Citadele ir pārdota „Ripplewood” un 12 ārzemniekiem.

Par bankas akcijām viņi samaksāja vairāk nekā 74 miljonus eiro.

Valsts kontrole atzīst, ka banku varēja pārdot izdevīgāk.

 

«Daīš» līderi pamet Mosulu

Džihādistu grupējuma „Daīš” līderi bēg no Mosulas pilsētas.

ASV atbalstītie vietējie spēki tuvojas šiem kaujiniekiem Irākā.

Sagaidāms, ka vairums no Mosulā palikušajiem džihādistiem būs ārvalstu karotāji.

Viņiem nav kurp doties.

Uzbrukums Mosulai sākās pirmdien.

Tajā piedalās 30 000 karavīru.

Tā ir lielākā Irākas militārā operācija kopš ASV karaspēka izvešanas 2011.gadā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti