Sabiedriskie mediji iekļūst straujāk augošo zīmolu topā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Jau desmito gadu Latvijā notiek visvairāk iecienīto zīmolu topa laureātu apbalvošanas ceremonija. Šogad atšķirībā no citiem gadiem augstas vietas kategorijā par straujāk augošajiem zīmoliem ieņēmuši sabiedriskie mediji.

Šis gads ir īpašs visiem Latvijas sabiedrisko mediju zīmoliem, kuri iekļuvuši straujāk augošāko zīmolu desmitniekā. Kā norāda eksperti, tas ir viens no būtiskākajiem kvalitātes un veiktā darba novērtējumiem sabiedrības acīs.

Latvijas Televīzija ieņem piekto vietu straujāk augošo zīmolu topā. Augstus rādītājus šajā kategorijā guvis arī sabiedrisko mediju portāls lsm.lv, savukārt godpilno pirmo vietu ieguvis Latvijas Radio 1, par ko gandarīts Latvijas radio vadītājs Jānis Siksnis.

Jānis Siksnis
00:00 / 01:00
Lejuplādēt

Par šī gada unikālāko zīmolu atzīts maizes zīmols "Lāči", par kvalitatīvāko zīmolu - sporta apģērbu ražotājs "NIKE", izdevīgāko zīmolu - mazumtirdzniecības tīkls "Supernetto", zīmolu ar potenciālu - "Rīgas dzirnavnieka" produktu sērija "Hercogs", bet par drosmīgāko - bezpilota lidaparātu zīmols "Airdog".

Mīlētāko zīmolu trijnieks, salīdzinot ar pērno gadu, ir mainījies tikai nedaudz. Pirmo vietu aizvien saglabā "Google", bet otro vietu ieņem pašmāju "Inbox". Tiesa, trešo vietu šogad ieguvis mazumtirdzniecības tīkls "Rimi", uz desmito vietu atbīdot mobilo tālruņu ražotāju "Nokia".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti