Inflācija pakāpusies līdz 1,1%
Patēriņa cenas šogad aprīlī salīdzinājumā ar aprīli pērn palielinājās par 1,1%.
Mēnesi iepriekš gada inflācija bija 0,9%.
Ekonomisti uzskata, ka inflācijas spiediens eirozonā turpinās mazināties.
Tuvojas Eiropas Parlamenta vēlēšanas
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs līdz šim konstatējis 38 priekšvēlēšanu aģitācijas pārkāpumus.
Sākti 4 administratīvie procesi.
Eiropas Parlamenta vēlēšanas notiks 8. jūnijā.
Uz deviņām deputātu vietām pretendē 271 kandidāts no 16 sarakstiem.
Krievija uzbrūk Harkivas apgabalā
Krievijas armija sākusi sauszemes uzbrukumu Harkivas apgabalā.
Par to vēsta Ukrainas Aizsardzības ministrija.
Piektdienas, 10. maija, rītā Krievija mēģinājusi pārraut Ukrainas aizsardzības līniju Harkivas apgabalā.
Notika uzbrukums ar bruņumašīnām un intensīvas artilērijas apšaudes.
Uzbrukumus izdevās atvairīt, taču cīņas turpinās.
Lai pastiprinātu aizsardzību, uz Harkivas apgabalu nosūtīti papildspēki.
Pēdējā mēneša laikā Krievija būtiski pastiprinājusi sauszemes uzbrukumus Ukrainas austrumos.
ASV dos Ukrainai 400 miljonu vērtu palīdzību
ASV šodien paziņoja par jaunu 400 miljonu dolāru lielu militāro palīdzību Ukrainai.
Tā iekļaus dažāda veida palīdzību – gan aizsardzības preces, gan apmācību.
Ukraina vasarā saņems iznīcinātājus
Ukraina no sabiedrotajiem pirmos reaktīvos iznīcinātājus F-16 saņems jūnijā vai jūlijā. Tā mediji, atsaucoties uz augstu Ukrainas militāro avotu.
Avots nav norādījis, kura valsts iznīcinātājus piegādās.
Ukrainai piegādāt iznīcinātājus F-16 solījušas Dānija, Nīderlande, Norvēģija un Beļģija.
Šonedēļ Ukrainas Gaisa spēki paziņoja, ka daži ukraiņu piloti šobrīd pabeidz mācības / darbam ar F-16.
Polijā protestē pret Zaļo kursu
Lauksaimnieki Polijā piektdien, 10. maijā, rīko protesta akciju pret tā dēvēto Eiropas Savienības Zaļo kursu.
Varšavas centrā akcijā piedalījās vairāki tūkstoši lauksaimnieku.
Lauksaimnieki uzskata, ka Zaļais kurss negatīvi ietekmē valsts ekonomiku.
Daži protestētāji nosodīja arī Ukrainas lauksaimniecības produktu importu.
Pēc viņu domām, Ukrainas preču imports samazina viņu ienākumus.
Nevienojas par pamieru
Ēģiptes pilsētā Kairā bez vienošanās noslēgušās pamiera sarunas starp Izraēlu un teroristisko grupējumu "Hamās".
Tikmēr Izraēlas premjerministrs Benjamins Netanjahu paudis, ka cīņa pret "Hamās" turpināsies.
Rīt pirmā Latvijas izlases spēle
Sestdien, 11. maijā, gaidāma Latvijas hokeja izlases pirmā spēle Pasaules čempionātā.
Pretinieki būs Polijas izlase.
Piektdien, 10. maijā, izlase aizvadīja pēdējo treniņu pirms pasaules čempionāta pirmā mača.
Treniņā šodien piedalījās visi hokejisti.
Spēlēm varēs sekot līdzi arī publiskajās skatīšanās vietās daudzviet Rīgā. Tostarp Doma laukumā, kur izvietots ekrāns.
Savukārt pēc Latvijas izlases spēles Pasaules hokeja čempionātā tur varēs vērot arī Eirovīzijas fināla tiešraidi.
Tajā piedalīsies arī Latvijas pārstāvis – Dons.