Ziņas vieglajā valodā 31.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 3 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 31.janvārī.

Saeima pārmet Veselības ministrijai problēmas e-veselības sistēmas izstrādē

Veselības ministrijas pārstāvji otrdien, 31.janvārī, saņēma pārmetumus.

Tie radās par izšķērdētajiem miljoniem e-veselības sistēmas izstrādē.

Saeimas deputāti pēc mēneša Veselības ministrijai pieprasīs vēlreiz atskaitīties par paveikto.

E- veselības sistēmai iztērēti 10 miljoni eiro.

Tas ir Eiropas Savienības līdzfinansējums.

Šobrīd e-veselību lieto aptuveni desmitā daļa no visiem ģimenes ārstiem.

Līdz 31.martam e-veselības sistēmai ir jābūt pilnīgi gatavai lietošanai.

Ja tā nebūs, Eiropas Savienības nauda būs zaudēta.

 

Latvijā atvērs IKEA veikalu

Latvijā nākamā gada augustā atvērs veikalu IKEA.

Tā ir Zviedrijas mēbeļu kompānija, kura šeit investēs aptuveni 60 miljonus eiro.

Veikals atradīsies Stopiņu novadā pie Rīgas robežas blakus Juglas ielas un Biķernieku ielas rotācijas aplim.

Būvniecību uzsāks jau šajā pavasarī. Rīgas IKEA veikals būšot nedaudz lielāks nekā Viļņā.

 

ASV tanki Baltijā ieradīsies šonedēļ

ASV šonedēļ nosūtīs tankus uz Baltijas valstīm.

Tā būs lielākā šāda veida bruņojuma izvietošana kopš Aukstā kara laika.

Tā vēsta laikraksts "The Wall Street Journal".

Pēc kopīgām ASV un Polijas mācībām Polijas ziemeļos vairākus kaujas tankus nogādās Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

 

Ukrainā saasinās kaujas; ir kritušie

Pēdējās diennaktīs Ukrainas dienvidaustrumos Donbasa reģionā notikušas vairākas apšaudes, tostarp ar smagajiem ieročiem.

Esot vairāki cietušie.

Tā ziņo gan Ukrainas valdība, gan Kremļa atbalstītie separātisti.

Abas puses vaino viena otru konflikta saasinājumā.

Šo kauju dēļ Ukrainas prezidents Petro Porošenko vakar pārtrauca savu vizīti Vācijā.

Kaujās Ukrainas austrumos iepriekšējās diennaktīs krituši desmit Ukrainas karavīri un vairāk nekā 30 ievainoti.

 

Trešdien saglabāsies neliels sals

Trešdien būs apmācies laiks.

Tikai vietām uzspīdēs saule.

Saglabāsies lēns vējš.

Vietām iespējams neliels sniegs.

Gaisa temperatūra naktī 0..-5 grādi, dienas vidū +2..-2 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti