Ziņas vieglajā valodā 13.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.decembrī

Stradiņa slimnīcas ķirurgi veikuši sarežģītu sirds operāciju

Tajā pirmo reizi izmantoja trīs dimensiju jeb 3D drukas sirds modeli.

Tas ļāva jau pirms operācijas visu izplānot un izdarīt saudzīgi.

Pacients ir 59 gadus vecs. Viņam kādā dienā sākās elpas trūkums un sāpes. Ārsti noteica, ka viņam ir reti sirds infarkta sarežģījumi.

 

Latvijā ir progress ar pamata cilvēktiesībām

Tā norāda Eiropas Padomes cilvēktiesību komisārs Nils Muižnieks.

Tomēr amatpersonām vēl jānovērš vairāki trūkumi. Tie saistīti ar dzimumu līdztiesību, kā arī sieviešu un bērnu cilvēktiesībām.

Muižnieks aicina turpināt darbu pie lesbiešu, geju, biseksuāļu, transpersonu un interseksuāļu cilvēktiesībām.

Komisārs ir bažīgs, jo Latvijā sievietes joprojām saņem mazāku algu nekā vīrieši.

 

Sīrijas režīma spēki un to sabiedrotie irākiešu kaujinieki Alepo austrumos šāvuši vietējos iedzīvotājus

Tā liecina Apvienoto Nāciju organizācijas informācija.

Vietējie iedzīvotāji nošauti savās mājās vai mēģinot aizbēgt.

Šobrīd kaujas ir beigušās.

Rīt no rīta vienkāršajiem iedzīvotājiem un opozīcijas kaujiniekiem ļauts pamest Alepo austrumu daļu.

 

Jaunievēlētais ASV prezidents Donalds Tramps valsts sekretāra amatam izvēlējies Reksu Tilersonu

Viņš ir lielākās ASV naftas un gāzes kompānijas "Exxon Mobil" izpilddirektors.

Viņa kompānija darbojas vairāk nekā 50 valstīs.

"Exxon Mobil" ir līgums ar „Rosņeftj”. Tā ir Krievijas lielākā naftas kompānija.

Pirms trim gadiem Krievijas prezidents Vladimirs Putins Tilersonam pasniedza Draudzības ordeni. Tilersons kritizē sankcijas pret Krieviju.

 

 

 

Nākamā gada pasaules čempionātu bobslejā un skeletonā no Sočiem pārcels uz citu vietu

Čempionāts notiks februārī.

Latvijas skeletonisti Martins un Tomass Dukurs paziņoja, ka nepiedalīsies pasaules čempionātā, ja tas notiks Krievijā.

Tā iemesls ir apsūdzība Krievijai dopinga skandālā.

Pirms diviem gadiem Sočos ziemas olimpiskajās spēlēs krievu sportistu analīzes uzrādīja dopingu. Tomēr tas tika slēpts.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti