"Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis pastāstīja, ka tas bijis lielākais vilcienu satiksmes pārrāvums pēdējos 15 gados. Viņš norādīja, ka pie vainas bija bojājums uzņēmuma “Latvijas dzelzceļš” satiksmes vadības serveros. Grigulis pasažieriem atvainojas un sola meklēt risinājumus, lai nākotnē šādas situācijas nepieļautu.
"Kopumā tā situācija bija sarežģīta un nepatīkama mūsu pasažieriem, bet varu tikai izteikt nožēlu, jo arī mēs bijām situācijas ķīlnieki," teica Grigulis. "Mūsu rīcības iespējas bija ļoti ierobežotas, jo to, kad un kur mēs varam pārvietoties, nosaka “Latvijas dzelzceļš”, kas ir infrastruktūras pārvaldītājs. Vakar dzelzceļa uzturētos serverus piemeklēja ilgstošas tehniskas problēmas, tādēļ mūsu vilcieni nedrīkstēja ne braukt, ne iebraukt Centrālajā stacijā."
Tādā situācijā "Pasažieru vilciens” varot tikai cerēt uz to, ka "Latvijas dzelzceļš" izdarīs visu, lai maksimāli ātri atjaunotu kustību.
"Šāda situācija, protams, ir nepieņemama. Tā grauj uzticību kopumā visiem vilcienu pārvadājumiem," atzina Grigulis. "Protams, visus pasažierus mēs aicinām, ja ir bijuši kādi zaudējumi, ir bijuši jāizmanto arī kādi citi transportlīdzekļi, lai nokļūtu viņu galamērķī, tos vajadzētu pieteikt. Mēs visu to izskatīsim, izvērtēsim un segsim, protams, arī to, kas ir saistīts ar biļetēm."
Internetā vairāki pasažieri sūdzējās, ka stacijā neizskanēja paziņojumi par ilgstošo vilcienu kavēšanos. Grigulis stāstīja, ka arī tā esot “Latvijas dzelzceļa” vaina, jo tas ir atbildīgs par visu stacijas infrastruktūru, tajā skaitā skaļruņiem.