Dienesta darbinieki patlaban saņem īpaši daudz zvanu un e-pastu no cilvēkiem, kuri nesaprot, kā jālejuplādē sertifikāts. Tāpat arī pašvaldību un pilsētu klientu apkalpošanas centros kopš gada sākuma 88 tūkstoši cilvēku lūguši izdrukāt sertifikātus, lai gan lielai daļai ir internetbankas un cita veida piekļuves tam, stāsta NVD pārstāve Evija Štālberga.
"Mums ir informatīvie uzziņu tālruņi, kur redzam, ka ir ļoti liela iedzīvotāju interese, daudz jautājumu par sertifikātu saņemšanu. Lai ārkārtas situācijas laikā atslogotu šos zvanu centrus, kur gaidīšanas laiks mēdz sasniegt pat 30 minūtes, vēlreiz sabiedrību plašāk informējot, plānojam, sākot ar 1. novembri, atklāt informatīvo kampaņu. Līdz ar to mēs aicinām ģimenes locekļus, tuviniekus, kuri var senioram palīdzēt, ar savu internetbanku pieslēgties un sertifikātu izveidot," stāsta Evija Štālberga.