Vizuāli satiksmes organizācijas izmaiņas attēlotas kartē:
No otrdienas, 24. oktobra, stāsies spēkā satiksmes organizācijas izmaiņas, kas paredz, ka ceļš no lidostas virzienā uz Rīgu vedīs taisni pa jaunizbūvēto L2 ceļu. Savukārt, braucot uz lidostu, aptuveni nedēļu regulējamā krustojumā autovadītājiem, sekojot ceļa zīmēm, jānogriežas pa labi, konkrēto ceļa posmu apbraucot pa Ziemeļu, Torņa un Muzeju ielām. Krustojumā kustība taisni būs liegta brauktuves virskārtas uzklāšanas dēļ.
Kad L1 ceļa virskārta būs uzklāta, satiksme tiks organizēta lokveidā pa jaunajiem ceļiem, informēja būvnieks. Autovadītāji uz lidostu pēc regulētā krustojuma varēs doties diagonāli pa jauno ceļu lidostas virzienā, bet no tās, virzienā uz Rīgu, izmantojot iepriekš minēto jauno ceļu L2.
Autovadītāji aicināti pārejas periodā būt saprotošiem un īpaši vērīgi sekot ceļa zīmēm.
"B.S.L. Infra" informēja, ka šobrīd notiek arī publiskā P1 stāvlaukuma paplašināšana un jauna P5 stāvlaukuma būvniecība lidostas darbiniekiem, ko plānots pabeigt nākamgad.
KONTEKSTS:
"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Dzelzceļa līniju "Rail Baltica" plānots atklāt secīgi pa posmiem laikā no 2026. gada līdz 2030. gadam.