Turpmāk VID reģionos klientus apkalpos trīs dienas nedēļā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Turpmāk Valsts ieņēmumu dienesti (VID) ārpus Rīgas klientus apkalpos trīs dienas nedēļā, bet Rīgā mainīsies klientu apkalpošanas centru darba laiks. Izmaiņas sagaidāmas ar 1.februāri, informē VID.

Šāds lēmums pieņemts, rūpīgi izvērtējot klientu apkalpošanas centru noslodzi un klientu plūsmu, kas ir būtiski samazinājusies, norāda VID. Tāpat pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS).

Turpmāk visos VID klientu apkalpošanas centros ārpus Rīgas klientus klātienē apkalpos trīs dienas nedēļā:pirmdien no 9.00 līdz 18.00, otrdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00. Pārējā laikā VID darbinieki veiks iesniegto dokumentu izskatīšanu un apstrādi, kā arī citus ar nodokļu administrēšanu saistītus pienākumus, tādējādi paātrinot iesniegto deklarāciju apstrādi.

Savukārt Rīgas klientu apkalpošanas centrā klientus joprojām apkalpos piecas dienas nedēļā, taču nedaudz mainīsies darba laiks: Rīgas klientu apkalpošanas centra Talejas ielā 1 darba laiks: pirmdien no 9.00 līdz 19.00, otrdien, trešdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00, piektdien no 9.00 līdz 15.00; Rīgas klientu apkalpošanas centra E.Smiļģa ielā 46 darba laiks: pirmdien no 9.00 līdz 18.00; otrdien, trešdien un ceturtdien no 9.00 līdz 17.00, piektdien no 9.00 līdz 15.00.

VID vērš uzmanību uz to, ka ar 1.februāri klātienes klientu apkalpošanu pārtrauks VID Tukuma klientu apkalpošanas centrā un VID Salacgrīvas iecirknī.

Tukumā VID pakalpojumus klātienē iedzīvotāji arī turpmāk varēs saņemt Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Tukumā, Jaunpilī un Kandavā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Jūrmalā. Savukārt Salacgrīvas iedzīvotāji – VPVKAC Salacgrīvā, kā arī tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Cēsu ielā 28, Limbažos.

Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras viceprezidente un nodokļu eksperte Lienīte Caune nekritizē VID darba laika samazināšanu. Viņa piekrīt, ka cilvēki vairāk izmanto EDS sistēmu, nevis nāk uz konsltācijām pašā birojā.

„Laiks rādīs, vai šie lēmumi bijuši pareizi vai nav,” Latvijas Radio raidījumā "Pēcpusdiena" norādīja Caune. Viņa uzsvēra, ka, salīdzinot ar blakus valstīm, Latvijā ierēdņu skaits VID ir liels, tāpēc nekritizēja, ka VID strādājošo skaitu samazinās.

Jaunajiem uzņēmējiem, kas tikko uzsākuši savu uzņēmējdarbību, konsultācijas sniedz ne tikai VID. Uzņēmēji var vērsties arī uzņēmēju organizācijas un uzņēmēju asociācijās, kā arī tirdzniecības un rūpniecības kamerā.

Ziņots, ka VID vēlas optimizēt dienesta nodaļu tīklu reģionos, par ko satraukušās pašvaldības. Iepriekš izskanējis, ka dienests plāno samazināt štatu reģionos, pārveidojot deviņas nodaļas par iecirkņiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti