Pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms palielinājās par 6,8%, nepārtikas preču mazumtirdzniecība, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 6%, bet autodegvielas mazumtirdzniecība – par 7,3%.
Salīdzinot ar iepriekšējā gada martu, lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas (par 19,9%), farmaceitisko un medicīnisko preču (par 13,1%), kā arī kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 7,2%). Savukārt lielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 15,3%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 6,6%.
Savukārt 2018.gada martā, salīdzinot ar februāri, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums palielinājās par 2,3%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 2,1%, nepārtikas preču pārdošanas apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 3,9 %, bet autodegvielas mazumtirdzniecība saruka par 1%.
Apgrozījums palielinājās praktiski visās mazumtirdzniecības nozarēs, taču vislielākais kāpums bija mājsaimniecības elektroierīču (par 12,8%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču (par 7,3%), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 11,1%), kā arī mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 8,9%).
2018.gada martā salīdzinājumā ar februāri mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, palielinājās par 15,7%. Gadu iepriekš – 2017.gada martā, salīdzinot ar februāri, – apgrozījums pieauga par 13,9%.